TÄMÄ ON TUNNUSTUSKETJU: mitä muuta kuin ruokaa, wc-paperia yms. tarpeellista sitä on tullut ostettua lähiaikoina

Ihan rehellisesti sanoen mulle ei juuri koskaan käy niin, et ostosreissulla tulee mukaan mitään ns. turhaa. Ostan ne mitä oon menny ostamaan enkä juuri muuta.

Muutama viikko sit oltiin Floridassa ja sieltä tuli ostettua iso matkalaukullinen (lähinnä vaatetta) koko perheelle.
Hinnat ja tarjonta Sawgrass Millsissä on vaan sellaiset... Mutta sekin oli suunniteltu juttu :D

Tänään tehtiin lasten kanssa pikapyrähdys keskustassa.

Vauva halusi NameIt-liikkeestä vihreän bodyn jossa lukee Born in 2012, ja samaa sarjaa olevat sukat. Lisäksi hän halusi Lindexistä sukkia & kolme bodya. Ja Stockmannilta hölmön näköisen pyöreän tuttipullon & saman sarjan nokkamukin. Halusipa tuo vielä yhden lelunkin. Jos vauva haluaa jotain, hän sen myös saa :heart:
6 v sai Trash pack-örkkejä vissiin 8 kpl sekä boxerit joissa on nolo apinakuva.

8 v sai Gomuja pari pakettia.

Miehelle ostin bokserit.

Ja ittelleni en mittää, en osta mitään niin kauan kun oon tällainen läski.
no tottakai, omakin vauva sanoi selvästi että "anna!" kun näytin sitä toukkaa ja ostettavahan se oli :)

no tottakai, omakin vauva sanoi selvästi että "anna!" kun näytin sitä toukkaa ja ostettavahan se oli :)
Meidän bebe sanoi "ögöö" eli "sairaan hieno, kiltti rakas äiti ostaisitko tuon minulle?".
Parin ostoksen aikana hän nukkui, mutta koska meillä on sellainen teletappinen vaimikäseoli yhteys, niin tiesin että hän haluaa just sellaiset sukat esimerkiksi :)

Tän viikon "ei pakolliset" ostokset:
Vaatteita, vaikka kaapit on vanhoja täynnä ja muutto tulossa

Kortsupaketti, syön pillereitä, mutta haluan silti, että satunnaiset kumppanit käyttävät kortsua

Viinipullo iltaa varten, kun juhlistan asuntokauppaa

Niin ja suurin "turha" ostos tulee olemaan tänään n. 150 000 euroa...:D

Ei oikein mitään tarpeetonta, kaikki on ollu tavalla tai toisella tarpeellista.

Tosin, oisin ehkä pärjännyt yksillä hyvillä talvikengillä, sen sijaan että päätin pärjätä feikkiuggeilla ja aivan ihanilla nahkasaappailla.. Mutku ne oli vaan pakko ostaa :ashamed:

"Sirkkeli"
Mitäs mä nyt olenkaan ostanut...hmm...

No Tigerista lasikulhoa, kerrosvatia, kynttilöitä jne. pientä sisustushommelia.
Paljon vichyä ja mehua(korikaupalla siis)
Twilightit jokaista myytävää leffaa myöten. Tämäkin oli tosi tarpeellinen, koska ollaan menossa kahtoon aamunkoi2, niin on hyvä nähdä nämä muut ensin :)
Tyttärelle ja itselleni kummallekin 2 pitkähihaista. 9,90 e/kpl, joten halvalla pääsin.

Hmm.. Viimeisen kuukauden aikana on tullut törsättyä jonkun verran
* nastarenkaat
* itselle uudet talvikengät
* kuopukselle naamiaisasu
* esikoiselle tiara
* 5v:lle synttärilahjat
* iso kynttilä, namipurkit ja piparimuotit Lidlistä
* kirppariostot (en jaksa edes eritellä)

Äsken tilasin NetAnttilasta Dysonin imurin (itselleni synttäri- ja joululahjaksi :saint:) ja joululahjoiksi digikameran ystävälle ja Sanajahti -peli sukulaisperheelle.

Yhteistyössä