TÄMÄ ON TUNNUSTUSKETJU: mitä muuta kuin ruokaa, wc-paperia yms. tarpeellista sitä on tullut ostettua lähiaikoina

itse lähdin tänään lasten kanssa keskustaan, tarkoituksena ostaa esikoiselle sukkahousut.
no, otettiinhan myös ne sukkiksetkin, oikein halloweenin-oranssit mutta niiden lisäksi tyttö sai
liukurin ( kotona on jo yksi, mutta enhän voinut kieltää toiselta tuollaista puna-mustaa josta
tuijottaa Tim Burtonin leffasta karanneen oloinen kani :D) ja vauva puolestaan halittavan
pehmotoukan sekä muutaman tutin (mustia!!!).. enkä unohtanut itseänikään, jos huulipunan sävy on herkullinen ja nimikin
"femme fatale" niin pakkohan sellainen on ostaa :saint:
niin ja mies sai uusia sukkia, kun niiden puutetta on valitellut . ja jäätelöbaarissa käytiin myös..

kröhöm.. hupsista... :whistle:

"Viola"
Timberlandilta talvikengät itselleni ja lapselle, ja miehelle farkut, itselleni Vaatteita H&M.ltä, meikkejä ja rasvoja, silitysraudan, nahkalaukun ja aurinkolasit, ulkokukkia...tulee nyt näin äkkiä mieleen...

"vieras"
Mä ostin maanantaina vaatteita itselleni: Sandin oloasun, silkkipaidan, villahuivin ja klassisen, tummansinisen palmikkoneuleen (villaa). Saattoi olla jotain muutakin. Ai, niin mustan kokoalushameen. Mulla on yksi pikkumusta, joka näkyy vähän läpi, joten sinne on kiva saada jotain alle :)

Tavallaan tarpeeseen kaikki... Tytölle useita halpoja paitoja alennuksista ja kirppiksiltä (on mokoma alkanut pureskella niitä rikki). Kirppikseltä myös jotain kivoja vaatteita kuopukselle ja tulevalle vauvalle, ne vaan oli söpöjä.

Itselle kahdet parit silmälaseja (pari viikkoa kerkesin olla ilman kun poika rikkoi vanhat) ja iPhone5 (tarve oli uudelle kännykälle kun tyttö hajotti edellisen mutta olisi varmaan joku muukin riittänyt).

Sitten vaan ihan herkkuja, mitä yleensä on tehnyt mieli, saanut syötyä ja pysynyt sisällä näinä pahoinvoinnin aikoina.

En ole ostanut juuri mitään. Pari päivää sitten ostin Lidlistä Reissumies-leipää ja sellaisen paketin, jossa kaksi esipaistettua patonkia. Rahaa meni yhteensä muistaakseni 1,18 euroa. Nyt ei ole varaa käydä kaupassa, kun on lähikuukausina tulossa paljon rahanmenoa.

Tänään tehtiin lasten kanssa pikapyrähdys keskustassa.

Vauva halusi NameIt-liikkeestä vihreän bodyn jossa lukee Born in 2012, ja samaa sarjaa olevat sukat. Lisäksi hän halusi Lindexistä sukkia & kolme bodya. Ja Stockmannilta hölmön näköisen pyöreän tuttipullon & saman sarjan nokkamukin. Halusipa tuo vielä yhden lelunkin. Jos vauva haluaa jotain, hän sen myös saa :heart:

6 v sai Trash pack-örkkejä vissiin 8 kpl sekä boxerit joissa on nolo apinakuva.

8 v sai Gomuja pari pakettia.

Miehelle ostin bokserit.

Ja ittelleni en mittää, en osta mitään niin kauan kun oon tällainen läski.

"mamaa"
No tänään lähdettiin ostamaan pientä tuliaista ystävälle, joka kestittää meitä huomenna.

Sen lisäksi tuli ostettua Halloween -krääsää parin kympin edestä, vaikka en ole ko. hommasta ikinä välittänyt. Mutta kun lapsen kanssa on kiva ottaa ilo irti kaikesta.

Samalla reissulla ostin "pienen" lahjan toiselle ystävälle, joka ei edes viettänyt synttäreitä ja ihan välivuosista (34 v.) kyse. Meni 30 euroa... ja sitten piti pullakaffet saada, ja lapsen mehupullat :)

Kivaa oli!

"Kaisa"
Joululahjat kaikille suvun lapsille, pojalle Me&I Omppuhaaremit ja yogat, talvikengät ja pari paitaa. Tytölle 2 talvikengät ja yhden paidan. Itselle levyn suklaata ja kukkia. Rahaa mennyt n. 300e mut eipä tossa ole turhaa kuin nuo mun omat :p

Vanhemmalle pojalle tuli ostettua vaatteita, tyyliin että lapsi valitsi mielestään kivan näköisiä vaatteita ja äiti osti. Ja sitten uusi akustinen kitara ja heti perään sai varamummoltaan sähkökitaran ja mikin. Ja jotain kirjoja joista yhden otin sivuun miehen kummitytölle.

Nuorempi sai myös kirjoja ja odotan kun parin päivän päästä lähden kaupoille niin aion vahingossa ostaa hälle paljon uusia vaatteita.

Miehelle ostin pari uutta vaatetta ja paljon herkkuja kun raukka on sairauslomalla.
Ja isänpäivänlahjat, kaikki osin teetettyjä.

Ja olkkariin uusia verhoja vaikka vasta reilu kuukausi sitten juuri ostin sinne uudet verhot.

Eli aika maltillinen olen nyt ollut.

Pojalle toppapuku, hanskat, tossut, myssyt, kaulurit... (odotin mahd. pitkään että tulee oikeat koot). + muita vaatteita.

Itselle juhlamekko ja korut.

Suoristusrauta ja muotoilutuotteet.

Talvivaatteita itselle.

Ovi.

Koulukirjoja.

Oonpas mä tuhlannut :D

No joululahjapaketteihin on tullut käärittyä vaikka ja mitä ja hillitön himo vielä kääriä lapsille ja miehelle jotain.. :D

Viime viikolla ostin itselleni uuden laskettelu takin.
Ostin myös autoon talvirenkaat..Turhat renkaat,kun lumet tuli ja meni ja autokin on seisonut viikon. :D

Joka viikko muistan tukea ainakin 50 eurolla Ray:ta..
Uuteen tatuointiin menee 90 e.

Ensi viikolla Ikeaan sitten ja monen sadan euron kauppalista mukana.

Sitten tammikuussa säästäväisemmällä asenteella.

"hmmm"
eipä tuossa paljon mitään ollut. jotkut laittavat lapsiinsa aivan käsittämättömiä summia, muistaaksen täällä oli ennen esim. naurava nakki, jolla yksi poika, ja häneen laittaa varmaan miljoonia. ym

Yhteistyössä