Hmmm..teijän kylän?Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Syntyjään. Ei kovin pitkä matka nytAlkuperäinen kirjoittaja röppö;27384890:Hmmm..teijän kylän?
Syntyjään vai nykyjään?
Vai joskus asustellut?
no jopas.Huomiohoroilen ja laitoin vielä hetkeksi profiiliin.
no olet kyllä tosiaan surkea meikkaamaan.Ei oo En normaalisti meikkaa huulia, olen, kuten näkyy; surkea meikkaamaan
Paikka alka S-kirjaimellaAlkuperäinen kirjoittaja minä:Syntyjään. Ei kovin pitkä matka nyt
Juu sen kylän tyttöjä syntyjään taidan olla.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Paikka alka S-kirjaimella
Meille on kirkolta sellainen 4km. tonne heinolan suuntaanAlkuperäinen kirjoittaja röppö;27384914:Juu sen kylän tyttöjä syntyjään taidan olla.
Eikä tosiaan nytkään pitkä matka kyseiseen paikkaan.
Oliks tää ny hyvä vai pahano jopas.
Ei me olla oikeasti olemassa, tää on sellainen kuin joku virtuaalimaailma tai tietokonepeli missä ollaan. Tuolla ylivertaiset olennot pelaa peliä meillä.
Sithän meillä vois olla supervoimiakin ja ja ja....
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ei me olla oikeasti olemassa, tää on sellainen kuin joku virtuaalimaailma tai tietokonepeli missä ollaan. Tuolla ylivertaiset olennot pelaa peliä meillä.
Jumaliksi jotkut niitä pelaajia sanoo.
Oltaisiin super sankarittariaSithän meillä vois olla supervoimiakin ja ja ja....
Vastaat mielikuvaa. Et tosin näytä niin laihalta ja kärsineeltä kuin olet joskus kuvaillut. Liekö rakkaus tehnyt osansa.
paheksun vilautusta kun en ollut näkemässä!Kiitos vain, luulen.
Ja on takuulla miehen ansiota, etta tunnen oloni nain hyvaksi.