Olitko se sinäAlkuperäinen kirjoittaja Isämies;27425551:Sleeppareiden keikoillahan saattoi tuohon aikaan tapahtua ihan mitä tahansa. Ja tarkoitan tätä todella; ihan mitä tahansa.
Miten näit sen kikkelin, jos nainen oli päällä??Menin leiriolosuhteissa saunalle pesemään käsiäni, kun kuulin sisältä outoa natinaa. Arvasin, mitä siellä puuhailtiin, mutta uteliaisuuttani kurkistin pukuhuoneen ikkunasta. Nuori mies siellä makasi penkillä selällään kun nuori nainen nai häntä selkä minuun päin. "Aika pieni kikkeli", totesin mielessäni ennen kuin lähdin pois. Asennosta johtuen naisesta ei näkynyt paljon mitään ihmeellistä takapuolta lukuun ottamatta.
Onhan se luonnollista, mutta aika harvinaista nähdä toiset puuhissa vai onko se sinulle arkipäivää? Mitähän kuvittelet miksi tein tämän aloituksen, paheksuakseni vai? Väärin luultu.Olen nähnyt. Aika luonnollinen asia, don't u think?
Ja jos kyse on vahingosta, josta ei saa mitään tyydytystä?
Tiedätkö, nyt vasta kun sanoit tän niin muistin että oonhan mäkin harrastanut kerran kolmen kesken. Mutta naisen kanssa en tehnyt muuta kuin pussailtiin. Kyllä mä siinä tilanteessa näin kun ne kaksi muuta pani keskenään, en tosin sitä alaosastoa katsellut. Muistikuvat on vähän hämäriä kun oli otettu. Nainen oli mun hyvä ystävä, mies suhteellisen uusi tuttavuus molemmille.Noh, se oli vähän sellainen ''että kokeillaan nyt kun olis tarjolla'' -juttu. En tuntenut hyvin kumpiakaan osapuolia, se oli varmaan positiivinen asia. En erityisemmin pitänyt toisesta osapuolesta, sen takia jälkimaku jäikin varmaan niin huonoksi. Toisesta kyllä pidin. Viinalla oli toki osuutta asiaan.
Seuraavan kerran saattaisin lähteä vieraiden, miellyttävien ihmisten mukaan. En ehkä seurustelevan pariskunnan. Tai miksei.