Ikävä kyllä oli oikeassa.Ärsyttävä ukko noine kielikuvineen. Nolo.
Sua ärsyttää Soinin vaatimus inhimmillisestä elämästä vanhuksille.Ärsyttävä ukko noine kielikuvineen. Nolo.
Mukana Sitä päivärahaakin niille vanhuksille vois antaa!Miksei tehtäis kansalaisaloitetta, että käännettäis vanhusten ja vankien osat toisin päin. Makuutettaisiin vankeja sängyn pohjalla lääkehuuruissa paskoissa ja pissoissa, annettaisiin niille ruokaa, ja vietäisiin takas sänkyyn. Pesulle päästettäisiin kerran viikossa.
Vanhukset taas sais syödä napansa täyteen hyvää ruokaa, ulkoilla joka päivä monta kertaa, aktiviteetteja ja hyvää, ihmisläheistä hoivaa.
Ei tartteis, kuin 50 001 ääntä paperille allekirjoitettuna, niin se olis pakko ottaa käsittelyyn!
Ei mitenkään epätavallista, valitettavasti!!Voi kamala kun surullista. Ihan käsittämätöntä
Joo, ei ollenkaan hassumpi idea!Miksei tehtäis kansalaisaloitetta, että käännettäis vanhusten ja vankien osat toisin päin. Makuutettaisiin vankeja sängyn pohjalla lääkehuuruissa paskoissa ja pissoissa, annettaisiin niille ruokaa, ja vietäisiin takas sänkyyn. Pesulle päästettäisiin kerran viikossa.
Vanhukset taas sais syödä napansa täyteen hyvää ruokaa, ulkoilla joka päivä monta kertaa, aktiviteetteja ja hyvää, ihmisläheistä hoivaa.
Ei tartteis, kuin 50 001 ääntä paperille allekirjoitettuna, niin se olis pakko ottaa käsittelyyn!
Olen hoitanut dementiapotilaan loppuun asti kotona. Oli jo letkuissa puolivuotta ennen kuolemaansa.Hoidapa itse loppuun asti kotona esim. Alzheimer-potilasta
Kunnia sinulle siitä.Olen hoitanut dementiapotilaan loppuun asti kotona. Oli jo letkuissa puolivuotta ennen kuolemaansa.
Ainoa oikea tapa hoitaa vanhukset on hoitaa heidät kotona, se on ainoa inhimillinen teko.
Töissäkin pitäis käydä...Olen hoitanut dementiapotilaan loppuun asti kotona. Oli jo letkuissa puolivuotta ennen kuolemaansa.
Ainoa oikea tapa hoitaa vanhukset on hoitaa heidät kotona, se on ainoa inhimillinen teko.
Lisään vielä, että hän ei ollut oma omaiseni vaan olin vain vapaaehtoinen hoitaja. Sukulaiseni taas hoiti minun isoäitini kotonaan loppuun asti kun isoäitini ei täällä suomessa ollut eikä häntä myöskään tänne alettu kuskaamaan.Olen hoitanut dementiapotilaan loppuun asti kotona. Oli jo letkuissa puolivuotta ennen kuolemaansa.