Usein törmää neuvoon, että karsi lähipiiristäsi kaikki "energiasyöpöt" ihmiset, jotka esim. valittavat ja höpöttävät vain omista ongelmistaan.
Olin eräässä seminaarissa, jossa vetäjä käski heivata tälläiset ihmiset ulos elämästä ja olla tekemisissä vain positiivisten ihmisten kanssa.
Itselleni tulee paha olo tälläisistä neuvoista.
Ihmisellä on kuitenkin usein taustalla masennusta, traumoja, tms., jos käyttäytyy jatkuvasti negatiivisesti.
Sitten ihmetellään, kun on niin paljon yksinäisiä ja syrjäytyneitä.
Mun mielestä tämmöset neuvot vaan ruokkii syrjäytymistä.
Silloin kun elämässä menee huonosti, niin ystävät hylkää, vaikka ystävän olkapää olis se paras lääke pahaan oloon.
Vaikka onkin todella raskasta kuunnella toisen valitusta, niin mieti miltä itsestäsi tuntuis, jos kriisin hetkellä kaikki ystävät hylkää.
Siitä alkaa syöksy kohti pohjaa ja ylös on yksin pitkä matka...
Olin eräässä seminaarissa, jossa vetäjä käski heivata tälläiset ihmiset ulos elämästä ja olla tekemisissä vain positiivisten ihmisten kanssa.
Itselleni tulee paha olo tälläisistä neuvoista.
Ihmisellä on kuitenkin usein taustalla masennusta, traumoja, tms., jos käyttäytyy jatkuvasti negatiivisesti.
Sitten ihmetellään, kun on niin paljon yksinäisiä ja syrjäytyneitä.
Mun mielestä tämmöset neuvot vaan ruokkii syrjäytymistä.
Silloin kun elämässä menee huonosti, niin ystävät hylkää, vaikka ystävän olkapää olis se paras lääke pahaan oloon.
Vaikka onkin todella raskasta kuunnella toisen valitusta, niin mieti miltä itsestäsi tuntuis, jos kriisin hetkellä kaikki ystävät hylkää.
Siitä alkaa syöksy kohti pohjaa ja ylös on yksin pitkä matka...