Beep
Tässä musta vähän huonompitasoinen eikä niin käsitelty. Aijaa.com - 11142951
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27380361:Valitettavasti olen niin paljon täällä avautunut elämästäni että kuvan näytille laittaminen on mahdottomuus...
Voisinpa ottaa nuo takaisin...
En ole.Ootko kuitenkin joskus näyttänyt täällä kuvaasi? Kun hämärä mielikuva että olisin nähnyt??
:xmas:No mä en tiedä susta mitään, enkä seuraa tiimarin uusimpiakaan, niin yyveenä voi laittaa
Sama.Kauniita naisia...muuta ei voi kuin toistaa vain itseään
hihihi....Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27381199:Sama.
Ei ihan heti tule mieleen toista paikkaa jossa esiintyisi tällainen kauneuden keskittymä.
Ei edes kauppaopisto...
eipäs kun Bepp, metis ja TurkilmasPalstan kauneimmat naiset ovat aakkosjärjestyksessä mainittuina Fortunate, Lispetti ja Metis. Herkkukolmikko
Suomi24 treffit?Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27381199:Sama.
Ei ihan heti tule mieleen toista paikkaa jossa esiintyisi tällainen kauneuden keskittymä.
Ei edes kauppaopisto...
ihana palsta, nyt sitten väitellään siitä onko Dahlialla tissit vai eiOnhan tossa tissit?
Turkilmas ei ole kaunis ja Bepp on mulle tuntematon kaunotar.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen kärki;27382057:eipäs kun Bepp, metis ja Turkilmas
äiti on onnellinen ja vauvakin toivon mukaan, Tiiti oli tuollainen ruttunaama ensimmäiset kuukaudet kunnes muuttui hymytytöksiAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27380132:Kumpi? Toisella ainakin naama ihan rutussa
Mut äitee on kyl herkku!