Sä oot kyllä aina todella eleettömän elegantti, kaunis ja kaikkea!
Tulee muuten usein Anu Saagim mieleen...
Sä oot kyllä aina todella eleettömän elegantti, kaunis ja kaikkea!
Kumpi? Toisella ainakin naama ihan rutussa
kiitos :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27380121:Sä oot kyllä aina todella eleettömän elegantti, kaunis ja kaikkea!
Tulee muuten usein Anu Saagim mieleen...
Uusiksi! Missasin...Profiilissa on hetken aikaa joku minua esittava nainen...
Pyynnosta. Hetken.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27380146:Uusiksi! Missasin...
Edelleenkin upea, upea Nainen!Pyynnosta. Hetken.
niin onEdelleenkin upea, upea Nainen!
Ei niin nopeesti, räpsäytin silmiäni niin siinä välissä ilmeisesti kuva oli!Pyynnosta. Hetken.
Kovin on pieni kuva mutta sen verran näkee jotta tykkään näkemästäni!Profiilissa hetken... Ei tosin kauneimmillani, mutta ehdottomasti tuorein.
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27380349:Kovin on pieni kuva mutta sen verran näkee jotta tykkään näkemästäni!
Valitettavasti olen niin paljon täällä avautunut elämästäni että kuvan näytille laittaminen on mahdottomuus...Laita kuva itsestäs siekii
Saanko kysyä mikä sinun ihanalle pikku tipsulle tuli kun jouduitte hänestä luopumaan vai muistanko nyt ihan pieleen?Ihania naisia
Tipsu voi hyvin mutta tuo espanjalainen lopetettiin viime keskiviikkona.Saanko kysyä mikä sinun ihanalle pikku tipsulle tuli kun jouduitte hänestä luopumaan vai muistanko nyt ihan pieleen?
Aa teillä oli kaksi koiraa. Jaksamista! :hug:Tipsu voi hyvin mutta tuo espanjalainen lopetettiin viime keskiviikkona.
Oli juu. Kova oli taistelemaan mutta sairaus vei lopulta voiton. Kiitos...Aa teillä oli kaksi koiraa. Jaksamista! :hug:
Sen viimeisen päätöksen tekeminen on aina raskasta, mut nyt teidän muru on taatusti kivuton ja hyvässä paikassa. :hug:Oli juu. Kova oli taistelemaan mutta sairaus vei lopulta voiton. Kiitos...
Hällä on hyvä olla nyt. Suru on silti suuri. Vaikka olikin meillä mielestäni liian vähän aikaa niin oli se suuri rikkaus...kova työ tuossa oli ja ihan heti ei oteta rescue koiraa uudelleen.Sen viimeisen päätöksen tekeminen on aina raskasta, mut nyt teidän muru on taatusti kivuton ja hyvässä paikassa. :hug:
No mä en tiedä susta mitään, enkä seuraa tiimarin uusimpiakaan, niin yyveenä voi laittaaAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27380361:Valitettavasti olen niin paljon täällä avautunut elämästäni että kuvan näytille laittaminen on mahdottomuus...
Voisinpa ottaa nuo takaisin...