"vieras"
Hei niinpä olitkin. Ja sä oot joskus karpannu. Muistan että oot ollu karppauksen sivuillakin kuvinesPinkLily
Hei niinpä olitkin. Ja sä oot joskus karpannu. Muistan että oot ollu karppauksen sivuillakin kuvinesPinkLily
Basedowin tautiin. Terve mä niin kuin olen nyt, ei nuo lääkkeet kuitenkaan kohdillaan ole kun mä olen aina vähän ylitoiminnallamihinkä sairastuit? voimia parantumiseen!!!
Näytät ihan minun serkulta :OTässä minua jännittää ja hymy on väkinäinen, mutta tuona päivänä olin kyllä kaunis. Minulla olisi toinenkin kuva, sellainen joka on otettu aamutuimaan ja jossa sitten päinvastoin kuin tässä, olen meikitön ja rento. Mutta en löydä sitä mistään.
söötti kuva ja heti tulee ikävä mun ihanuutta joka nukkui ikiuneen keskiviikkona
Ihana pikkuäijjä:heart:
Voi ei . Voimia sulle! :hug: En tiedä miten kestän kun mun koira nukkuu pois. Vanhempi alkaa jo olla ja on mun eka oma koira. Ja niin ihana :heart:.söötti kuva ja heti tulee ikävä mun ihanuutta joka nukkui ikiuneen keskiviikkona
Todella kaunis :heart:.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27371061:Lultavasti tässä eli 31.5.1980
KiitosTodella kaunis :heart:.
Todella!Todella kaunis :heart:.
Olit nättiAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27371061:Lultavasti tässä eli 31.5.1980
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27371202:Olit nätti
Minusta vähän kuin toi Armi AavikkoAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27371217:Kiitos
Kiitos Mutta sitten kuluin 32 vuotta jo tulos on tässäTodella!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27371281:Kiitos Mutta sitten kuluin 32 vuotta jo tulos on tässä
En muistakaan aikaisemmin nähneeni "tuoretta" kuvaa sinusta. Lämmin, "kotoisa" ja ystävällinen mielikuva, jonka olen kirjoituksistasi saanut, säilyy täysin tämän kuvan nähtyäni.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27371281:Kiitos Mutta sitten kuluin 32 vuotta jo tulos on tässä
Kerrankin modet on ollu oikeaan aikaan hereillä, kiitos siitä.Ei lasten haukkumisia, kiitos!
Eikö sun miehellä/naisella ole sun kuvaa näytöllä?Kivoja kuvia, mutta jäi mietityttämään miksi ekan sivun jollain henkilöllä oli oma kuva tietokoneen taustakuvana..?