Sinäkin oot yks nättimys :kiss:! Hirmu hieno ja silmiä miellyttävä otos!
Sinäkin oot yks nättimys :kiss:! Hirmu hieno ja silmiä miellyttävä otos!
En kyl keksi tosta mitään silmiä hivelevää, mut tota kiitos kuitenkin. :kiss: Yleensä oon parhaimmillani kuvissa joissa mua tuskin näkyy, joten kiva et tollanen "ihohuokoskuvakin" joskus melkeen onnistuu kutakuinkin.Sinäkin oot yks nättimys :kiss:! Hirmu hieno ja silmiä miellyttävä otos!
rasvainen iho, liikaa meikkiäei minusta saa kauniita kuvia, mutta yritettääs.. vaikka tällä
Aijaa.com - 11131677
.."..parhaimmillani kuvissa joissa mua tuskin näkyy.."....."..melkeen onnistuu kutakuinkin.."....En kyl keksi tosta mitään silmiä hivelevää, mut tota kiitos kuitenkin. :kiss: Yleensä oon parhaimmillani kuvissa joissa mua tuskin näkyy, joten kiva et tollanen "ihohuokoskuvakin" joskus melkeen onnistuu kutakuinkin.
:hug: Oot ihana. Mut näkisitpä mun pojan ripset! Ja se ei periny niitä multa vaan isältään. Vauvasta tähän päivään tuntemattomatkin ihastelee. Ja oon kade ..."..parhaimmillani kuvissa joissa mua tuskin näkyy.."....."..melkeen onnistuu kutakuinkin.."....
Voi turskatti |O!! Sinä. Oot. Nätti. Kaunis. Ihana. Just noin. :kiss: :heart:
Ja vielä eriteltynä: sulla on hurjan nätit kasvonpiirteet. Kasvojen muoto kauniin ovaali, lempeät silmät, pehmeät kauniit huulet, kaartuvat silmäripset, kaunis linja kulmissa.
Nainen!!! Sä oot kaunis. Piste.
:hug:..itelles vaan...:hug: Oot ihana. Mut näkisitpä mun pojan ripset! Ja se ei periny niitä multa vaan isältään. Vauvasta tähän päivään tuntemattomatkin ihastelee. Ja oon kade .
Jep, tummat, pitkät, tuuheet ja kaartuvat. Voin yrittää ettiä tähän ketjuun jonkun kuvankin. Mut voi kestää.:hug:..itelles vaan...
Annas mä veikkaan, ne poikas silmäripset on semmoset tyyliin metriheikkiset pituudessaan ja jumalattoman tuuheet...siis semmoiset joihin oikeesti ihanasti kompastuu ja pysähtyy :heart:... Jep, sitten täällä on kans toinen kade .
Meijän keskimmäisellä, tuolla viisveellä, on myös semmoset. Ja mieheltä perinny. Mulla on semmoset hyvin tyypilliset itepäisen suorat töpöt. Nuorimmaisella ja vanhimmaisella on jotain meijen väliltä, mutta ei onneksi kummallakaan näin hankalia.
en usko - ettei saisi... nyt stoppia kuulkaas kaikki "musta ei saa hyvää kuvaa" jutut, kyllä se kuva vaan siellä on, vaikka ei ehkä otettu vielä.Ompa tääl kauniita naisia! :O
Miusta ei kaunista kuvaa saa otettua vaikka yrittäis.
juur näinAlkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27370891:en usko - ettei saisi... nyt stoppia kuulkaas kaikki "musta ei saa hyvää kuvaa" jutut, kyllä se kuva vaan siellä on, vaikka ei ehkä otettu vielä.
mihinkä sairastuit? voimia parantumiseen!!!
Sä olet niin kaunis! :heart: Ja susta on mahdotonta olla tykkäämättä. :kiss:
Varmaankin tää joskus kesällä 2011.
Hei millä muilla nikeillä olet ollu täällä. OOt niin tutunnäköinen eikä tuu mieleen..
Varmaankin tää joskus kesällä 2011.
Hitto että tuli isona :O
Just :heart:! Aivan huikeet! Ja miten siniset silmät, wauuu...EN yhtään ihmettele, että ihmiset huomioivat ja ihastelevat.... Sulla on ihana poika :heart:!