Trikozol!? Kukaan käyttänyt ??

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Siis perjantaina otin yhden satsin (5tbl) trikozolia tulehdukseen ja voi piru mitä pahoinvoinvointia ollut koko viikonlopun. Voiko se tosiaan jatkua näin pitkään? Alan jo epäillä että olen raskaana :O

Onko kenelläkään kokemuksia tästä lääkkeestä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkoholia ei sais sen kaa ottaa tai tulee paha olla.
En ole ottanut tippaakaan, ei ole muutenkaan tapana. Ja se yhtievaikutus taitaakin olla semmone että tulee lääkärireissu, ei se tällaista ellotuspahoinvointia aiheuta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Pitikö niitä tosiaan ottaa 5 tablettia kerralla?

Itse söin sitä sektiohaavan tulehdukseen, ei tullut mitään erikoisia oireita. Mutta annostus oli kyllä ihan normaali.
Joo viis tabua kerralla! Tuntuu se kyllä kamalalta määrältä. Tänään pitäis ottaa toiset 5 tabua, en kyllä aio ottaa :/
 
Ihis
juu itselläni kuuri menossa jo toista viikkoo...eka suonen sisäisesti sairaalas ja nyt kotona viel viikon ja aivan ällö olo kokoajan...sekä maha ihan kuralla...minulla kyllä annostus 400mg kertaa 2 vrk....kuulostaa tuo 5 tabuu kerralla aika suurelta määrältä...
 
sh
Siis onko sulla annos 2g eli 2000mg kerralla vai 1g eli 1000mg kerralla. Nehän on 200mg tai 400mg tabletteja. Sivuvaikutuksena joillekin tulee voimakasta pahoinvointia. Mutta onko annos varmasti oikein? Kuullostaa epänormaalilta!
 
"vieras"
Sain kanssa kyseistä lääkettä tänään gyneltä emätintulehduksen tms hoitoon.5x 400mg:n tablettia otetaan kahtena iltana. 1 päivä taukoa välissä.
Esim josttänään otan, niin seuraava satsi maanantaina.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23812266]Sain kanssa kyseistä lääkettä tänään gyneltä emätintulehduksen tms hoitoon.5x 400mg:n tablettia otetaan kahtena iltana. 1 päivä taukoa välissä.
Esim jos tänään otan, niin seuraava satsi maanantaina.[/QUOTE]

Lauantaina otin ekat 5, vielä ei mitään haittavaikutuksia ole ilmennyt.
Ehkä ostan tänään varuksi maitohappobakteereja.
 
vm
Sain sairaalassa ensin suoraan suoneen viikon ja 3x400mg päivässä plus kefexin 3x500mg, kymmenen päivän kuuri kotona. Neljäs päivä menossa, eikä vielä haittavaikutuksia.
 
Dana
Miten kaikilla voi ollakaan niin eri annostukset samasta lääkkeestä? Itsehän sain just tänään 400mg/10kpl purkin. Ja pitäisi ottaa kaksi päivässä (aamuin-illoin) viiden päivän ajan. Ihmetyttää kyl.. :O
 
Jonsson
Kyseinen lääke voi aiheuttaa huomattavia sivuvaikutuksia, erityisesti jos otetaan viisi tablettia kerralla (!!!), sillon oksentelu ja pahoinvointisuus johtuu jo myrkytystilasta, johon kannattaa vetää hiilitabletteja. Mulla 3 x vrk 400 mg:n tabletti toi jo pelkästään vatsakipua, turvonneisuutta, ripulia ja metallin makua suuhun. Maitohappobakteerit auttoi jotenkuten, kun niitä veti tarpeeks paljon. Mutta vieläkin ihmetyttää tuo 5 tabua kerralla.. voiko olla?
 
reseptilääke
mitä te oikein ihmettelette??? lääke otetaan niinkuin lääkäri määrää, ei niinko itestä tuntuu. ei ne turhaa varoita sairaalassa/apteekissa oireista. on ihan NORMAALIA, että lääke otetaan kahtena päivänä, yksi lääkkeettön päivä välissä, viisi 400 mg tbl kerralla.
 
Iidavvv
Vanha keskustelu ylös mut nyt ite syöny 2x400mg päivässä kohtutulehdukseen ja nyt seitsemäs kalja menossa eikä näy pahaa oloa. Liekö kyse maksan kunnosta vai annostusesta mutta ei perää ainakaan mun kohdalla :)
 

Yhteistyössä