Pikkasen on hormonin kehityksessä eroa kun mulla on kutakuinkin 4+5 menossa ja tuossa ylempänä mun tämän aamuinen testi :O vai ootat sie tuplia?Alkuperäinen kirjoittaja metsämanssikka;27363558:
Kiitos. oon vieläkin ihan äimänkäkenä Ja ootan maanantaita ja toivon että se 2-3vko pärähtää digiinAlkuperäinen kirjoittaja metsämanssikka;27363590:Naapurin tyttö joo se kävi mielessä mut jospa ei kuitenkaan..mulla aina aikaseen näkynyt testeissä joten kai nopeaan nousee, Ihan mahtavaa että sinä sait plussan oon onnellinen sun puolesta :heart:
Heh Tuttu tunne, mutta kyl se siit vahvistuu onnea!:O Siis tuo ilmesty ihan viiden minsan sisällä... ja näkyy kyllä ihan tihrustelematta... Pitää testata viikonloppuna uudestaan... Hui ku jännittäää....
Nyt palatakseni tuohon omaan kirjotukseeni kun sitä nyt tässä on tullut seurattua ja tutkittua niin nyt näyttäisi siltä että alkaisi menemään kiinni ja kp:han on nyt... 19Alkuperäinen kirjoittaja Yönenkeli;27293818:Onkos täällä nuita kohdunkaulan (kohdunnapukan) seuraajia??? jo son niin millasia kokemuksia mihinkin aikaan kierrosta??? Täällä siis se tilanne et menkat alko joku 8 päivää sitten... kesti n 3 päivää ja kohdun napukka nyt kumminkin auki sormelle.. nyt siis kp 8