Minkälaisen subin tilaat yleensä? Kehu ja hauku vaihtoehtoja.. :)

• Viestiketjun aloittaja veeris
  • Ensimmäinen viesti
maalatut grillausraidat
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27346253:
Maalataan kyllä, se kana on Thaimaalaista ja sitä käytetään ainakin Sodexon ravintoloissa, varmasti myös muissakin ketjupaikoissa.
Mistä tiedät? Siis ootko ollu siellä töissä?
Paistetaanko ne myös siellä Thaikuissa vai tulevatko meille raakana?

Kyseenalaistan tuota maalausjuttua sillä, että jos ei oo varmaa tietopohjaa, niin aika paha mennä tuollaista heittämään, jos on kuullut tarinan kaverin kaverin serkun kaimalta.

Mutta joo, en käy itse subissa mielellään, joten mua ei hetkauta sinänsä. Paitsi se, jos levittäis väärää tietoa.

Mistä tiedät? Siis ootko ollu siellä töissä?
Paistetaanko ne myös siellä Thaikuissa vai tulevatko meille raakana?

Kyseenalaistan tuota maalausjuttua sillä, että jos ei oo varmaa tietopohjaa, niin aika paha mennä tuollaista heittämään, jos on kuullut tarinan kaverin kaverin serkun kaimalta.

Mutta joo, en käy itse subissa mielellään, joten mua ei hetkauta sinänsä. Paitsi se, jos levittäis väärää tietoa.
Olen itse nähnyt omin silmin, eräässä vanhassa työpaikassani. Yleensä kana tulee valmiiksi paistettuna, maustamattomana, joten sitä sitte lämmitetään uunissa ja heitellään mausteet päälle, lopputulos ei ole mitenkään kovin herkullinen, koska se on kuivaa jo ennenkuin se laitetaan sinne uuniin. Nii juu ja pakastettuina tietystikin tulevat.

vierailija
Kovaan nälkään 30cm, muuten 15cm. Leipänä kokojyvä, koska terveellisempää kuin vaalea. Täytteeksi tonnikala ja päälle tavallista juustoa ja sitten paahdetaan. Kasviksista vain kurkkua, ei kastikettakaan eikä muuta. Siinä se. Paahdettu tonnikala tuo kosteutta ja on tällöin juuri sopivaa ja todella herkullista. :p

Yhteistyössä