Tämä on teidän uusi kenkäketju!

Joskus aikoinaan mulla oli ainoastaan tennarit, kumisaappaat ja talvikengät. Nykyään olen ihan hurahtanut kenkiin... :D Ihania ja ihmeellisiä popoja olette haalineet tai haaveilleet. Mun täytyy omille ropposille järjestää muotikuvaukset myös.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27335802:
Hah hah, minulla sitä valtion lankkia riitti valehtelematta noin 15 ensimmäiseksi reservivuodeksi. :LOL: En tosin lankkaile kenkiäni ihan viikottain... :)
Minullakin on sitä, vuonna 2000 varastettu ja ei oo vieläkään menny pahaks!
Ei se tosin mitään suojaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27335868:
Joo, Blackbirdillä on mennyt nyt jo aika monta kesää. Voi olla että ensi kesäksi vaihtuu, näkee nyt sitten.
Wau, te äijjät voisitte perustaa pärräketjun:) Tai voihan niitä mammoillakin olla:xmas:

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27335890:
Ei tarvitse perustaa tänne, kun jaarittelen niistä melkein päivittäin muualla (Etusivu | .ORG!). Mutta tätä olen vähän katellut ensi kesäksi, vähän liian teinix ehkä, mutta työmatkoja olis mukavampi räpätä kuin tuolla nykyisellä lehmällä: Kawasaki Z1000
Sehän on.......ihana:heart: *hyperventiloi paperipussiin*

Joskus aikoinaan mulla oli ainoastaan tennarit, kumisaappaat ja talvikengät. Nykyään olen ihan hurahtanut kenkiin... :D Ihania ja ihmeellisiä popoja olette haalineet tai haaveilleet. Mun täytyy omille ropposille järjestää muotikuvaukset myös.
Mulla vähän toisinpäin, ennen oli pelkästään korkkareita, salilla ainoastaan tossut.
Raskaana ollessa tuli ostettua ekoja lättäpohjasia ja nyt niitä sitten on enemmän:)

Nämä tilasin viimeksi:

Ja kenkiä on niin helvetisti, etten jaksa kuvata :D Kolmet reisisaappaat, parit normisaappaat ja varmaan 20 paria eri värisiä avokkaita, lisäksi sandaalit ja muut kesäkengät, huoh... Ja reilu vuosi sitten heitin pois kaikki vanhemmat, mitä en "tarvitse", koko ajan tulee ostettua vaan lisää :D

lucifer
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27335868:
Joo, Blackbirdillä on mennyt nyt jo aika monta kesää. Voi olla että ensi kesäksi vaihtuu, näkee nyt sitten.
mulla lähti uskollinen birdi kuukausi sitten uudelle omistajalle, kolme kesää ajelin sillä ja nyt uudet tuulet ensi kesäsksi

• Tykkää
Reactions: Isämies
Ihania:) Noi ekat on niiin niin ihanat! Varmaan hyvät jalassa?
Mun täytyy ehkä "vähän" harjoitella kävelemään niillä, ennenkuin uskaltaudun julkisille paikoille. :D Aavistuksen kapea lesti, mutta muuten kyllä tosi mukavat korkeakorkoisiksi.

Nuo Sorellit ovat kyllä uskomattoman ihanat, lämpimät ja mukavat, parhaat talvisaappaat ikinä.

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27336279:
Nämä tilasin viimeksi:

Ja kenkiä on niin helvetisti, etten jaksa kuvata :D Kolmet reisisaappaat, parit normisaappaat ja varmaan 20 paria eri värisiä avokkaita, lisäksi sandaalit ja muut kesäkengät, huoh... Ja reilu vuosi sitten heitin pois kaikki vanhemmat, mitä en "tarvitse", koko ajan tulee ostettua vaan lisää :D
Tosi kivat!:heart: Kiva yksityiskohta toi varsi.

Mun täytyy ehkä "vähän" harjoitella kävelemään niillä, ennenkuin uskaltaudun julkisille paikoille. :D Aavistuksen kapea lesti, mutta muuten kyllä tosi mukavat korkeakorkoisiksi.

Nuo Sorellit ovat kyllä uskomattoman ihanat, lämpimät ja mukavat, parhaat talvisaappaat ikinä.
Pistämpä Sorellit korvantaa, meinaan viimevuonna ostetut ei vettä pitäny.

Yhteistyössä