olen ollut reservissä niin kauan että valtion lankki on kuivunut tuubiinsaEt sit oo pilannu niitä sillä puolustusvoimien tehotöhnällä
Onks nää töissä vai pulkkamäessä, vai sekäettä? Mun pitäs hommata vedenkestävät pitkävartiset. Noi edelliset ei sittenkään kestäneet vettä.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27335067:www.jalas.com -- Mallisto -- WINTER KING 4698
sit mulla on töissä nämä, sekä "kesä" että talviversioina...
Wau, mistä mistä mistä?? Onko mokkaa?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27335089:
vanhat oon kiikuttanu kotiin töistä ja käytän niitä talvella töissä kun tarvii vaihtaa noita aika-ajoin...Onks nää töissä vai pulkkamäessä, vai sekäettä? Mun pitäs hommata vedenkestävät pitkävartiset. Noi edelliset ei sittenkään kestäneet vettä.
noi mun kuvassa olevat muckbootsit on aivan ykkösetOnks nää töissä vai pulkkamäessä, vai sekäettä? Mun pitäs hommata vedenkestävät pitkävartiset. Noi edelliset ei sittenkään kestäneet vettä.
Ainoa kenkä mikä on mun silmiin sattunu, miltä puuttuu ainoastaan Nobelin palkinto
ja kestää jököttää myös passissa eikä heti väädy jarpaatAinoa kenkä mikä on mun silmiin sattunu, miltä puuttuu ainoastaan Nobelin palkinto
Onpas siinä saappaat! Kyllä noissa olis hyvä tallustaa metsässä, vaikka enemmänki lunta.
mulla on jokseenkin samanlaiset, ostin tsadista siitä Mäkelänrinteen huitteilla olevasta myymälästäAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;27335209:
Miehen uudet bootsit(Tony Mora), nää sillä on myös ruskeana...
Noi mustat puutsit o hianot :heart:Tuollaiset saappaat löytyy kaapinperältä
Muutaman vuoden vanhat niin ei ne nyt noin hienot ole, vähän huono pitämään noista huoltaNoi mustat puutsit o hianot :heart:
Minusta pelkästään järkyttävät!Järkyttävän ihanat!!:heart:
Noniin Luna, laitappas sun puukkareista fodooMinusta pelkästään järkyttävät!
Tollasissa uskaltas lähtee lähipaarii, missä kettumaisia pupiruusuja
Noniin Luna, laitappas sun puukkareista fodoo