Ai ai, paha juttu.Ei meidän tarvitte ku asutaan vähän matkan päästä joesta, mutta joillaki rupiaa tulemaan varmaan vesi tupaan. Eilen kaverin vanhemmilla vesi 5 metrin pääs talosta, pihatie osittain sortunu ja vesi virtaa tien yli. Ovat evakos.
Ai ai, paha juttu.Ei meidän tarvitte ku asutaan vähän matkan päästä joesta, mutta joillaki rupiaa tulemaan varmaan vesi tupaan. Eilen kaverin vanhemmilla vesi 5 metrin pääs talosta, pihatie osittain sortunu ja vesi virtaa tien yli. Ovat evakos.
Oltiin viime kuulla likan kans sillan alla.
Tänään vähän yli 11 ei kyllä ollu mitää asiaa tuolle sillalle... Sillankaiteet näkyy lyhtypylväiden oikialla puolella.
Nuo sinun sanojen sijamuodot, on jotenkin harhaan johtavia. Kun olet kusella sanotko että olet kusessa vai kusella? Paskalla, paskassa vai paskalla?
Mulla olis vielä pienemmän kuva ja ison kitaran kans. Hän on ihan täpinöissään, kun soittopelin näkee.
eksä tiedä vielä joka kerta ku joku käy ketjussa ja näkee liput niin mä saan uuden lipunMikä tää lippujuttu oikein on?
eksä tiedä vielä joka kerta ku joku käy ketjussa ja näkee liput niin mä saan uuden lipun
Kyllä mä sen ymmärrän...mutta mitä ihmettä sä tästä kostut? Sitä en tosiaan tiedäeksä tiedä vielä joka kerta ku joku käy ketjussa ja näkee liput niin mä saan uuden lipun
minä saan paljon Suomen lippuja eikä mun tarvii tehdä melkein yhtään mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Tahtoo tietää;27277565:Oi kerro se meille tyhmille!?
Voitko sä kertoa että mitä sä hyödyt siitä? Vai onko se harrastus siinä missä jogurttipurkkikansien keräily?!voi voi koita kestää
Voitko sä kertoa että mitä sä hyödyt siitä? Vai onko se harrastus siinä missä jogurttipurkkikansien keräily?!
minusta tapetti on kans kiva,mut onko se sulla väärinpäin, jotenkin näyttää siltä tai heti ajattelin,et pitäisi olla toisin päin ja onko eri valmisterullista ku näyttäisi olevan väriero
:OVoitko sä kertoa että mitä sä hyödyt siitä? Vai onko se harrastus siinä missä jogurttipurkkikansien keräily?!
Mä jossan tv-ohjelmassa kerran näin moisen. Oli joku semmoinen ohjelma jossa ihmiset esitteli keräilyharrastuksiaan. Ja siinä joku keräsi jogurttipurkkien kansia
Eikä. Noille pitää olla sitte jotkut kansiot tms. koska hermohan noiden kans menee muuten.Mä jossan tv-ohjelmassa kerran näin moisen. Oli joku semmoinen ohjelma jossa ihmiset esitteli keräilyharrastuksiaan. Ja siinä joku keräsi jogurttipurkkien kansia
En kyllä muista miten ne oltiin säilötti talteenEikä. Noille pitää olla sitte jotkut kansiot tms. koska hermohan noiden kans menee muuten.
minä saan paljon Suomen lippujaVoitko sä kertoa että mitä sä hyödyt siitä? Vai onko se harrastus siinä missä jogurttipurkkikansien keräily?!
Sulle on oikea koodi tuolla paheksujien ketjussaminä saan paljon Suomen lippuja