Joo, sais lähteä! Musta tuntuu, että Katarinaa äänestettiin jäämään taloon osaksi myös Annen kiusaksi.Noniin, lähteeköhän Anne kun Katarina jäi taloon..?! Lähtis, mutta pelkkää uhoa taisi olla..
Ja mistähän ne tuleeHyi hitto, ikinä en söisi sellaista joka on ollut eläimen suussa, yäk! Mieluummin syön vaikka kananmunia.
Hep,,täälläOnko talk shown seuraajia?
Katarina tulee olemaan finaalissa.Tippui toinen niistä,ketä toivoinkin. Toivottavasti Katarina lähtee ensi viikolla.
Jep, samaa ajattekin itsekin.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27244947:Hieno sairaanhoitaja! Ei kyllä tollasella olis paljon varaa muita haukkua..
Minua taas tuo Iida on alkanut ärsyttämään. Se sen laulaminen ja esim eilen se kun sanoi Sarahille "sä et lähde, et sä lähde". En tiedä miksi tuollaiset pienet asiat tuossa ihmisessä niin kovasti ärsyttävät, vaikka muuten on fiksun ja reilun tuntuinen tyyppi.Mun silmissä Iida on nostanut osakkeitaan koko ajan. Toivottavasti menee pitkälle kisassa.
Mua on kanssa alkanut tavallaan ärsyttää se kova huomionhakuisuus (alkaa kesken toisten juttujen laulamaan jne) ja sit se päteminen asiassa ku asiassa.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27245038:Minua taas tuo Iida on alkanut ärsyttämään. Se sen laulaminen ja esim eilen se kun sanoi Sarahille "sä et lähde, et sä lähde". En tiedä miksi tuollaiset pienet asiat tuossa ihmisessä niin kovasti ärsyttävät, vaikka muuten on fiksun ja reilun tuntuinen tyyppi.
Katahan veti hyvin, mutta Annea vähän vituttaa.Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27245178:Mahtaa tänään joidenkin asukkaiden hymy hyytyä kun ne joutuvat suolle ja erätaitoja tarvitaan.
Katarina tietysti yrittää lusmuilla taas.