Tämän vuoden virallinen BB-ketju!

[QUOTE="vieras";27137896]ulkopuoliseks? Se että ei osaa ääntää edes suomee. mikä minua ärsyttää tuo ukkosen jälkeen pakastin minä vaan piippaan![/QUOTE]

Ei osaa ei,eikä kyllä näytä kiinnostavan oppiakkaan.
Nokkava tyyppi.

Noniin, lähteeköhän Anne kun Katarina jäi taloon..?! :D Lähtis, mutta pelkkää uhoa taisi olla..
Joo, sais lähteä! Musta tuntuu, että Katarinaa äänestettiin jäämään taloon osaksi myös Annen kiusaksi.

Jotenkin tympii kaikki tän kauden asukkaat, mutta ehkäpä tuo taas jossain vaiheessa piristyy. Sarah alkaa olla yksi suosikeista, talo tarvii sähäkkyyttä.

säpäle harmaana
Mun silmissä Iida on nostanut osakkeitaan koko ajan. Toivottavasti menee pitkälle kisassa.
Minua taas tuo Iida on alkanut ärsyttämään. Se sen laulaminen ja esim eilen se kun sanoi Sarahille "sä et lähde, et sä lähde". En tiedä miksi tuollaiset pienet asiat tuossa ihmisessä niin kovasti ärsyttävät, vaikka muuten on fiksun ja reilun tuntuinen tyyppi.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27245038:
Minua taas tuo Iida on alkanut ärsyttämään. Se sen laulaminen ja esim eilen se kun sanoi Sarahille "sä et lähde, et sä lähde". En tiedä miksi tuollaiset pienet asiat tuossa ihmisessä niin kovasti ärsyttävät, vaikka muuten on fiksun ja reilun tuntuinen tyyppi.
Mua on kanssa alkanut tavallaan ärsyttää se kova huomionhakuisuus (alkaa kesken toisten juttujen laulamaan jne) ja sit se päteminen asiassa ku asiassa.
Eniten mun silmään on pistänyt se,että Iida tuntuu jotenkin toivovan draamaa tuonne,kun oikein yllyttämällä yllytti Johannaakin sanomaan Teijalle suorat sanat jne..ja se tyytyväinen ilme joka oli sen jälkeen Iidan naamalla.
En usko,että tulisin kyseisen henkilön kanssa toimeen.

Yhteistyössä