teidän perheen saunajuomat? siis lasten ja aikuisten?

• Viestiketjun aloittaja saunajuomia
  • Ensimmäinen viesti
Lapset (2 ekaa) valitsee yleensä Angry Birds-juomat. Mulla on joko ihan vaan jääkylmää vettä, tai sitten cokista, jos mökillä ollaan niin kenties mojitolonkerosta puolet. Mies...no, se saunoo tyyliin kerran vuodessa, viimeeksi juhannuksena ja silloin saunajuomana oli olut (alkoholiton sellainen :attn: ).

anteeks mut
En ole koskaan ymmärtänyt saunajuomakulttuuria. Ymmärrän että jos saunassa tai saunan jälkeen janottaa, jano sammutetaan raikkaalla kylmällä vedellä. Limsat, mehut ja oluet ei janoa sammuta. Miksi lapsesta asti pitää totuttaa siihen että saunan kanssa pitäisi juoda jotain erityistä??? Ja sitten siirrytään isompana alkoholiin?
Meillä ei lapsuudessa ole käytetty alkoholia, ei saunan kanssa eikä muulloinkaan. Mies ei taas osaa saunoa ilman olutta juuri koskaan. Todella ällöttävä tapa. Onpa kiva kun raikkaan saunan jälkeen lemahtaa alkoholille! Ei mee mun jakeluun. Jokainen vois tykönään miettiä miten kannustaa lapsiaan vallitsevaan juoppokulttuuriin.

dah
En ole koskaan ymmärtänyt saunajuomakulttuuria. Ymmärrän että jos saunassa tai saunan jälkeen janottaa, jano sammutetaan raikkaalla kylmällä vedellä. Limsat, mehut ja oluet ei janoa sammuta. Miksi lapsesta asti pitää totuttaa siihen että saunan kanssa pitäisi juoda jotain erityistä??? Ja sitten siirrytään isompana alkoholiin?
Meillä ei lapsuudessa ole käytetty alkoholia, ei saunan kanssa eikä muulloinkaan. Mies ei taas osaa saunoa ilman olutta juuri koskaan. Todella ällöttävä tapa. Onpa kiva kun raikkaan saunan jälkeen lemahtaa alkoholille! Ei mee mun jakeluun. Jokainen vois tykönään miettiä miten kannustaa lapsiaan vallitsevaan juoppokulttuuriin.
Ehkä me muut pystymme suhtautumaan asiaan sinua normaalimmin?

Mulla saunan jälkeen cola zero, bon aqua tai siideri, miehellä olut tai cola, esikoisella joku limppari, kahdella keskimmäisellä välillä limpparia (saavat limpparia noin kerran viikossa), välillä pillimehu. Vauva saanut tissimaitoa vielä. Saunassa käydään 1-2 kertaa viikossa.

dah
Kuulostat juurikin alkoholiongelmaiselta joka ei myönnä mitään. Aivan samanlainen asenne.
Jäin miettimään mikä on se sinun "loput saunan jälkeen"? Paljonko ja mitä? Veikkaan että niitä höyryjä nousee ihan jonkun muun päästä kuin minun, haisevia sellaisia ;)
Sinä kuulostat kajahtaneelta tulevalta yksinhuoltajalta, jonka mies löytää - ellei jo ole löytänyt alkoholiin normaalisti suhtautuvan puolison.

Yhteistyössä