Miksi suomalaiset naiset värjäävät aina tukkansa mustaksi??

• Viestiketjun aloittaja miksi vitussa
  • Ensimmäinen viesti
miksi vitussa
Vielä kun useimmille tuop musta tukka ei edes sovi yhtään!
Aina puhutaan siitä, miten suomalaiset naiset eivät osaa pukeutua, mä kiinnittäisin teinä pukeutumis-kritisoijina huomiota enemmänkin tähän asiaan.
Katsoin facebookissa tutun tutun kuvaa, jossa liki 10 naista kaikilla paitsi yhdellä oli musta tukka!

RUMAA!

Se ei automaattisesti sovi sulle, jos se sopii jollekkin näyttelijälle tai kaverillesi..
Ei vie minulta yöunia, mutta huvittaa vaan katella kun suomalaisnaiset taas haluavat ilm. olla vaan sitä MASSAA!!??

Mulla ei oo ihan mustaa tukkaa ollut lukioaikojen jälkeen mutta kun mä laitan jonkun keski- tai tummanruskean värin päähän niin aina se näyttää melkein mustalta.
Ja siks haluun tummat kun tummien hiusten kanssa näytän eniten omalta itseltäni, viimeisen reilun vuoden sisällä olen ollut myös blondi, vaaleanruskea- ja punapäinen mutta en mä silloin näytä itseltäni.

"vieras"
Minä tunnen neljä suomalaista, joilla on mustat hiukset. Tosin kolme heistä ovat miespuolisia. Ja kaikilla heillä on luonnostaan mustat hiukset. En tunne ketään, joka olisi värjännyt hiuksensa mustaksi.

"vieras"
Mä tiedän miksi!

Kampaamot on suomessa ihan liian kalliita, jolloin suurin osa tyytyy värjäämään hiuksiaan itse.

Kaupasta ostetusta väristä ei tiedä mitä saa jos ei ole ennen samalla värjännyt, käytännössä tämä tarkoittaa että ruskeista hiuksista haaveillut henkilö huomaakin olevansa mustatukkainen.

Toiseksi, värit kerrostuu ja tummuu ajan kanssa, tummanruskeatukkaisesta tulee mustapää väkisinkin jos ei väriä välillä poista.

Eli ratkaisu ongelmaasi on kampaamoiden hinnanalennus.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27167716]Mä tiedän miksi!

Kampaamot on suomessa ihan liian kalliita, jolloin suurin osa tyytyy värjäämään hiuksiaan itse.

Kaupasta ostetusta väristä ei tiedä mitä saa jos ei ole ennen samalla värjännyt, käytännössä tämä tarkoittaa että ruskeista hiuksista haaveillut henkilö huomaakin olevansa mustatukkainen.

Toiseksi, värit kerrostuu ja tummuu ajan kanssa, tummanruskeatukkaisesta tulee mustapää väkisinkin jos ei väriä välillä poista.

Eli ratkaisu ongelmaasi on kampaamoiden hinnanalennus.[/QUOTE]

Minä värjään itse, ja aina hiuksista tulee sen väriset kuin pitää. Väri ei myöskään ole tummunut ja kerrostunut ajan kanssa. Päinvastoin, väri haalistuu kokonaan pois parissa kuukaudessa.

iu
Vähänkö yleistät? Olen suomalainen nainen. En ole koskaan värjännyt tukkaani mustaksi. En tunne ketään (aikuista) naista, joka olisi värjännyt tukkansa aina mustaksi (joku ehkä joskus). So, what's your point?

Älkää suuttuko, biis!!
Otittepa tämän aloitukseni henkilökohtaisesti! :D Taisi olla monen kohdalla oikea paikka, vai kuinka? :D

Kyllä se musta/tumma joillekkin sopii, mutta usein näkyy ihmisiä joilla aivan kauhea väritys. Itse työni puolesta jo kiinnitän aikas paljon huomiota tälläisiin asioihin, ihan asiakkaissakin ja olen saanut joiltakin nuorilta likoilta kiitosta, kun olen neuvvonut vaihtamaan hiusten väriä eriksi.Että vaikka tummasta tykkääkin, sen voi sävyttää pehmeämmin, jos ihon väri huutaa A:n vieressä E:tä. :)

Mulla oli musta tukka. Oma väri on sellainen villasukan värinen, niin jotain siihen aina pitää laittaa. Pitkään oli vaalea, mutta kyllästyin siihen juurikasvunvärjäysrumbaan ja värjäsin ruskealla. Ylläripylläri menikin mustaksi. Tykästyin kuitenkin siihen mustaan ja värjäsin jonkin aikaa sillä. Sitten alkoi tulla kivoja oireita: päänahkaa kirveli aivan järkyttävän paljon värjätessä ja jälkeen päin oli turvonnut ja punainen. Joka värjäyskerralla paheni, kunnes en enää uskaltanut värjätä. Että nyt on sitten villasukanväristä juurikasvua korviin saakka ja mustaa loput. Tää on tosi sexy..

En taida tuntea yhtään mustahiuksista suomalaista naista. Itse värjäsin joskus yläasteella mustaksi, kuten teinigootin kuuluukin, mutta tulin järkiini. Kadulla on kyllä kävellyt vastaan montakin "lumikkia" ja ihan hyvältä ovat näyttäneet.

"vieras"
Enpä oo ikinä mustaksi värjänny. Tukka on sen verran ohut hiirenhäntä, että päänahka loistelis kauniisti sieltä välistä, jos mustaksi tai ihan tummanruskeaksikin värjäisin :D

Yhteistyössä