Rkastuitko mieheesi ensin vai hän sinuun?

• Viestiketjun aloittaja "Josa"
  • Ensimmäinen viesti
Ihastui muhun ensin. Paljon ennen vastakaikua. Kieltäydyin treffeistäkin kahdesti, mutta sitten teinkin itse aloitteen ja suostuin treffipyyntöön jota vähän odottelin vink vink -tyylillä.

Aika vaikea sanoa kumpi RAKASTUI toiseen ensin. Ehkä mieheni? Luulisin ainakin.

"tiitii"
Mies ihastui ja rakastui ensin.Alussa tapailin muitakin miehiä,kuin nykyistä miestäni.Pikku hiljaa mieheni rupesi oleskelemaan luonani enemmän ja enemmän,siitä se sitten lähti.

Kyllä se lempi leiskahti suuremmalla liekillä miehen puolelta, mie meinasin alta puolen vuoden jo että tää oli tässä. Oon niin hitaasti syttyvää , kai?? Onneksi sitten maltoin vallattomuuteni kanssa ja tajusin että nyt ollaan tosissaan. Rakkaus sitten syttyi munkin puolelta ja roihuaa jo yhdeksättä vuotta. :)

Me oltiin koulukavereita, alettiin hengailemaan yhdessä vähän tiiviimmin eli ystävystyttiin, sitten minä tajusin olevani ihastunut häneen. Tosin olin havainnut hänestä että hänkin saattaisi olla ihastunut, ja kerroin sitten hänelle että viihdyn hänen seurassaan TOSI hyvin. Hän kertoi tuntevansa samoin. Jouduin kuitenkin itse miettimään seurustelua hetken, mutta pian totesin että mitäpä tässä turhia tuumailemaan, tykkäsin hänestä kuitenkin tosi paljon. Jonkun aikaa seurusteltuamme eräänä iltana sitten sanoin hänelle että "haluan sanoa sulle jotain tosi isoa". Hän tajusi heti, koska sanoi että "minäkin haluan sanoa sulle". Tunnustettiin sitten ikäänkuin yhtäaikaa rakkautemme.

Eli ehkäpä voisi sanoa että rakastuttiin yhtäaikaa :) Nyt 4,5 vuotta yhteistä taivalta takana, kihloissa olemme ja esikoisen pitäisi syntyä muutaman viikon päästä. Toivon todella että rakkaus säilyisi ja olisimme loppuelämämme yhdessä.

Mies ihastui ekana minuun. Mä ajattelin vaan, että ihan kivan näköinen tyyppi, kun meidät ohimennen esiteltiin.

Joskus parin kk:n kuluttua päästiin jutteluasteelle, mies teki selväksi kiinnostuksensa, minä ajattelin että onhan tuo tosi mukava mutta ei meistä paria tule (ja tämän sanoin myös ystävilleni).

Seuraavana päivänä tuosta kommentista menimme kaksistaan ulos, ja muutin mieleni. Aloimme tapailemaan ja hyvin pian (miltei heti) seurustelemaan.

Mies rakastui ekana, mun tunteiden heräämisessä meni vähän aikaa. Kiinnosti kyllä heti kun alettiin yhdessä olemaan, mutta rakastuminen tapahtui vasta jonkin ajan kuluttua.

Meillä oli ihastusta ensisilmäyksellä molemmin puolista. Minä yritin räpistellä vastaan vaikka olin ihastunut korviani myöten :heart: Mies teki kaikkensa etten voinut häntä unohtaa. Sit kun annoin periksi, niin nopeasti on edetty ja nyt ollaankin naimisissa. Ja mies edelleen pitää huolen etten voi häntä unohtaa, eikä rakkaus pääse kuivahtamaan :D

"joku"
Vaikea sanoa. Kumpikin oli ihastunut toiseen pitkään, kumpikaan ei vain tienyt toisen tunteista. Ja molemmat seurusteltiin toisten kanssa. Kunnes sitten vahvassa humalassa ei enää voitu pitää näppejä erossa toisesta:)
Rakauden sanoin minä ensin, mutta mieskin heti vastasi.

Ehkä mies ensin. Tai ainakin uskalsi sanoa ihastumiset ja rakastumiset ensin. Mä kun en aluksi edes uskonut, että tämä mies tykkäisi minusta enemmänkin jne. Olin ihan ajatuksella lomaromanssi ja loppuu, kun lomakin/kurssi. Ja varsinkin siksi, että olin raskaana (noin vko 12 kai, ku tavattiin) ja kerroin tämän hänelle. Ja, joo en ollut enää yhdessä lapsen isän kanssa. En uskaltanut antaa omille tunteille valtaa vasta, kun mies muutaman kerran Suomessa kävi. Silloin vasta uskoin, että tuohan on tosissaan mun kanssa ja kai mäkin sitten voin olla.

Ja tais mies tunnustaa myös rakkauden ihan ensiksi, mutta oli tunne molemmin puoleinen. 11 vuotta ollaan yhdessä oltu, 3 ekaa vuotta kaukosuhteesssa.

kahvikirahvi
Kyllä se oli molemmilla ekan yhteisen viikonlopun jälkeen tiedossa että yhdessä halutaan olla. Tosin tokana viikonloppuna ruvettiin vasta seurustelemaan, ja kolmantena viikonloppuna sitten rakkaudentunnustukset.

Yhteistyössä