Gallup. Onnellisuutesi taso tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Rehellisesti, Oletko tällä hetkellä:

A) Uskomattoman onnellinen
B) Keskiverto onnellinen
C) Hieman onneton
D) Äärettömän onneton

Jos haluaa, niin voi perustella lyhyesti.

B

Muuten kaikki ihan jees mutta kroppa kremppaa (ja joka paikkaan sattuu ja jatkuvasti oon kuumeessa ja veto pois ja väsyttää) ja oon googletellut itselleni aika pelottavia diagnooseja lääkärille sain ajan vasta melkein kk päähän, saa nähdä mikä on.

A) Arki sujuu, talous kunnossa, maailman parhaat lapset ja mies :) Huonommin on ollut joskus.

B

Asiat on elämässä muuten mallillaan, mutta harkitsen aktiivisesti, teenkö tätä työtä loppuikäni. Sitä pohdiskelen jonkin aikaa, sitten joko lopetan pohtimisen ja jatkan työntekoa, taikka lopetan pohtimisen ja alan etsiä muuta työtä. (Ja pohtiessani teen joka päivä tätä työtä...)

pololo
c

olen hieman onneton, koska olen niin lihava, eikä mulla ole kavereita eikä ystäviä. koti ja perheasiat on kunnossa, mutta töissä ja perhesuhteissa mättää ja se vaikuttaa kokonaistilaani. haluaisin olla onnellisempi, koska siihen olisi mielestäni kaikki mahdollisuudet minulla.

"Silja"
B) Keskiverto onnellinen.. Kaikki muuten niin kivasti, hyvin ja pelittää mutta se työpaikka vois löytyy. Mutta olen toiveikas ja haku on päällänsä. :)
Minkäalan ihmisiä sie olet? Muistelesin että asut Torniossa. Itse asun kans ja töitä on mutta määräaikaisia sopimuksia. Toivottavasti saisin vakipaikan. Hirvittää kyllä vähän Outokummullakin vähennettään väkeä.

Yhteistyössä