Oookkei...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27139975:Morrigan: metsuri-astronomi
kantojäärä: maatalouslomittaja
Meteli Seis: ravintola-alalla
Oookkei...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27139975:Morrigan: metsuri-astronomi
kantojäärä: maatalouslomittaja
Meteli Seis: ravintola-alalla
Olen einstein mutta en saa naisia. buhuu! Pitää omata se sosiaalinen viisaus.[QUOTE="Inkeri";27128434]
Rollolainen vaikuttaa melko kouluttamattomalta ihmiseltä ja uskon, että on selvinnyt hädin tuskin peruskoulun. Mitään koulutusta ei ole edes toiselta asteelta.
Sulla ei taida oikin tiimarinvihko olla nyt ajantasalla
Olen suorittanut koti ja- laitostalouden peruslinjan, joka on sama kuin keitiöapulainen, ennen se kesti vain 2 vuotta. Olen käynyt vuoden elintarviketeollisuuden peruslinjaa, Olen suorittanut myös kokin amamttitukinnon ja tenyt Rovaniemena ammatikorkeakoulussa restonoimiopintoihin kuuluvia opintoja. ja nyt opiskelen merkonomiksi, keväällä vamistun =D
Näitä maisterinpapereita on Liliille tarjottu tässä ketjussa ihan loputtomiin, mutta eikö hän huoli niitä? :snotty:veikkaan, että olet Sirola-opiston arkistojen ylipäällikkö
koulutus yhteiskuntatieteiden maisteri
Minulle ei kyllä ole tarjottu koulutetumpaa kuvaa kuin mitä olen. :snotty:Näitä maisterinpapereita on Liliille tarjottu tässä ketjussa ihan loputtomiin, mutta eikö hän huoli niitä? :snotty:
Jotkut siis onnistuvat antamaan kirjoituksillaan itsestään todellisuutta koulutetumman kuvan? Koulutusketjuhan tämä oli, vaikka ammattinimikkeet tunkevat väkisin mukaan.
Ok, luin uudestaan sen sanailun akateemisista kirjastotädeistä. Se ei ollutkaan sulle tarkoitettu profiili.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27150776:Minulle ei kyllä ole tarjottu koulutetumpaa kuvaa kuin mitä olen. :snotty:
Kaupallisen alan koulutus, vapaa-ajallaan verkostomarkkinoi luomupesuaineita.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin & Nooan äiti-87;27153055:
NoupKaupallisen alan koulutus, vapaa-ajallaan verkostomarkkinoi luomupesuaineita.
Eip. Tost bilsast annan vihjeen ihmisen bilsa... Ompelen kestovaippoja ja kaikkee mahdollista niin paljon, et vois jo melkeen ompelimoks kutsuuEemin ja Nooan äidistä tulee isona...bilsanope.
Ja sivutoimenaan pyörittää kestovaippaompelimoa.
Poppareita kuluu. =)opcorn:
sarkasmi vastaanotettu.Kepsis on oikolukija.
Lääketieteen opiskelijathan on aina kirjakieltä käyttävii huumorintajuttomii tiukkapipoja. Vaatetuksena tietyst jakkupuku ja korkkarit/puku, kravatti ja kiillotetut kengät.Eemin (ja nykyisin Nooankin) äidin vihjeet viittaisivat lääketieteen opiskelijaan, mutta sitä on oikeasti vaikea uskoa.
Sen sijaan Kaiuttimen kirjoituksista mulle on tullut mieleen, että hän voisi olla lääkäri (ellei vielä valmis, niin ainakin hyvin pian valmistuva).
NoupEemin ja Nooan äiti on lähäri :>
Lääketieteen opiskelijat (kuulutaan samaan tiedekuntaan) on suurimmaksi osaksi pappa betalar -tyyppisiä kermaperseitä, joilla tolkutetaan since day one, miten he ovat valinneet ikiaikaisen profession ja miten heitä kuuluu kumartaa. Lisäksi he ovat mökkihöperöitä, koska heillä ei ole juuri mitään tiedekuntarajaa ylittävää sivuainevaatimusta (Sivistys? Asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaidot? Kulttuurierojen ymmärrys... you name it) ja lisäksi he saavat pakolliset kieliopintonsa omalla laitoksellaan, johon kieltenopettajat pääkampukselta matkustavat heitä varten. Me puolestamme, vaikka opiskelemme viereisessä rakennuksessa ja kuulumme samaan tiedekuntaan (viime vuonna on yksiköt vaihtuneet, en tiedä mikä se hallinnollinen marssijärjestys nykyään on), me jouduimme kuitenkin hankkimaan kieli- ja viestintäopintomme sekä sivuaineet päätalolta ja matkustamaan sinne.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin & Nooan äiti-87;27158540:
Totta niitten kohdalla, joilla on ollut rankka ja vaikea elämä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27129363:Mä voin kertoo omani, niin ei tarvi arvuutella, elämän koulu, paras korkea koulu!!!!!!!