Missä tapasitte nykyisen avio-/avomiehenne? :)

• Viestiketjun aloittaja "JustMe"
  • Ensimmäinen viesti
"JustMe"
Kysymys siis esitetty otsikossa :) Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska sinkkuelämää on nyt tullut vietettyä sen verran että olisin valmis asettumaan aloilleni ja seurustelemaan vakavasti. Sopivaa kumppania ei ole kuitenkaan sattunut kohdalle, tuntuu että en ikinä tapaa mielenkiintoisia miehiä tai ainakaan sellaisia, joiden kanssa voisin seurustella ;)

Heheh
Netistä, Match.com. Yhteiseloa takana kaksi vuotta. Jälkeenpäin kävi ilmi, että ollaan samalta pieneltä paikkakunnalta, perheet tuntee toisensa ainakin nimeltä mutta me ei olla vaan ikinä tavattu ennen :)

Down siftaaja kotiäiti
[QUOTE="JustMe";27128952]Kysymys siis esitetty otsikossa :) Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska sinkkuelämää on nyt tullut vietettyä sen verran että olisin valmis asettumaan aloilleni ja seurustelemaan vakavasti. Sopivaa kumppania ei ole kuitenkaan sattunut kohdalle, tuntuu että en ikinä tapaa mielenkiintoisia miehiä tai ainakaan sellaisia, joiden kanssa voisin seurustella ;)[/QUOTE]

Ryhmäseksissä. O-ou nyt joku tunnistaa :D Taidan vaihtaa nimimerkkiä :D

Alunperin töiden kautta. Se siis kävi mun työpaikalla oman työnsä puolesta.

Sit mä sinkkuaikana tekaisin suoli24-profiilin jotta pääsin vastaamaan eräälle kiinnostavalle tyypille joka sattui olemaan tämän mieheni paras kaveri. No, tämä nettituttavuus-mies oli kyllä tosi mukava mutta ei sit kolahtanu kumminkaan päin. Jatkettiin kuitenkin juttua kaveripohjalta ja sit tää mun mies oli ollu tän parhaan kaverinsa kanssa saunomassa ja ottamassa pohjia ennen baaria kun mä juttelin chatissa tän nettitutun kanssa ja mies sit näki olan yli kenen kanssa se juttelee ja oli huudahtanu et "EI OO TOTTA, mä tiiän ton naisen, oon sitä katellu sillä silmällä sen töissä jo pidemmän aikaa!" - tosin ei ollu tehny aloitetta kun luuli mun olevan naimisissa (oli vielä kaksoisnimi siinä vaiheessa). Tää nettituttu sit sanoi, että olen eronnut ja kysyi multa et haluisinko jutella sen kaverin kanssa joka on ihastunu muhun ja siitä se ajatus sitten lähti :D Alettiin chattailla, laitella tekstareita, sit tavattiin, alettiin kyläillä enemmän ja sit pikkuhiljaa seurustella. Nyt reilu 1,5 vuotta kimpassa, uutena vuotena mentiin kihloihin ja kesällä muutettiin virallisesti yhteen.

Yhteistyössä