Mitä aiotte tehdä/olette tehneet tänään?

"jep"
Oon käyny kirppiksellä, pessy pyykkiä, nukkunu päikkärit ja leivoin luultavasti maailman parhaimman makusia mokkapaloja! :-D Laitoin strösselin sijasta marianne crushia,nam! :)

[QUOTE="vieras";27060111]OT, mutta syötkö itse noita kokkaamiasi herkkuja vai oletko itse aina kaali-ananaslinjalla? :)[/QUOTE]

En syö leivonnaisiani, liharuokia kylläkin jonkin verran, mutta olen nyt pyrkinyt takaisin ruokakuriin ja se meinaa pitkälti sitä, että teen itselleni eri ruoat. Pihviä tai ohratonta kaalilaatikkoa voin syödä, mutta sitten kakut ja piirakat jäävät perheelle. =)

Oltiin mustikoita, puolukoita ja sieniä poimimassa. Pelattiin futista ja ulkoiltiin muutenkin. Mökillä siis olimme.

Nyt on pyykinpesu käynnissä, ja pienimuotoinen siivous pitäisi vielä illan aikana suorittaa.

"dee"
Siivonnu, Olen käynyt kaikkien meidän kolmen ihmisen vaatekaapit, liinavaatteet, pyyhkeet ja muut kämpän kaapit sekä kuitit ja paperit sun muut. En voi uskoa kuinka paljon tavaraa on menossa myyntiin/roskikseen. Huh saateri mikä urakka oli.

Poiminu omenoita,
poiminut omenoita
...ja poiminut omenoita.

Kuorinut omenoita.
Hillonnut omenoita.
Pakannut omenoita vietäväksi mehustamoon....

Jos joku asuu kyllin lähellä ja huolii omenoita niin pistäköön ystävällisetsi viestiä, niin tuon tai saa noutaa.

:)

Päivällä käytiin ulkoilemassa leikkipuistossa kunnes sade ajoi meidät sisätiloihin. Ja kun en päässyt pyörälenkille, innostuin tekeen sitten pizzaa. Nyt on sitten ähky ja kattellaan yleisurheilua teeveestä. Käyhän se näinki.

Aamupäivällä ulkoiltiin koko perheen voimin. Tein ruuaksi lihapullia, lohkoperunoita, höyrytettyjä porkkanoita. Juuri syötiin päivälliseksi eilistä pizzaa ja tein salaatin. Oho, huomasin juuri, että koko päivän ruokahuolto ollut mun vastuulla. Iltapäivällä mies lähti poikien kanssa harjoittelemaan pyörällä ajoa ja mä jäin pikkuisen kanssa kotiin. Nyt mies leikkii poikien kanssa tuossa vieressä, mä seuraan pikkuisenvauvan jumppaharjoituksia ja seikkailen netin ihmeellisessä maailmassa.

Melko rento päivä siis ollut. Ihan mukavaa. Huomenna taas maanantai ja arjen pyöritystä. Keskiviikkona saadaanki taas miehen veli puolisoineen kylään melkein kahdeksi viikoksi.

Keittiönoita
Poiminu omenoita,
poiminut omenoita
...ja poiminut omenoita.

Kuorinut omenoita.
Hillonnut omenoita.
Pakannut omenoita vietäväksi mehustamoon....

Jos joku asuu kyllin lähellä ja huolii omenoita niin pistäköön ystävällisetsi viestiä, niin tuon tai saa noutaa.

:)
Mä olen tehnyt lapseni sitä varten, ettei mun tarvitse kiipeillä omenapuissa :xmas:

"mmm"
Meillä oli esikoisen kaveri yökylässä, heitä olen tässä passaillut. Lisäksi olen siivonnut, käynyt kirpparilla ja vuokraamassa leffan. Ikeassakin käväisin ja ruokakaupassa. Kuopuksen vein kaverille kylään ja nyt pitäisi lähteä hakemaan takaisin kotiin.

Illalla saunomaan kun lapset nukkuu ja BB tottakai pitää katsoa :D

Tönt harmaantuneena
töissä olin tänäänkin. väsyttää ihan hirveesti ja mies meni vielä vuokraa pari leffaa. en tiedä miten meinaan pysyä hereillä. huomenna onneks vapaapäivä koska oon ihan poikki. :LOL:

[QUOTE="mmm";27061781]Meillä oli esikoisen kaveri yökylässä, heitä olen tässä passaillut. Lisäksi olen siivonnut, käynyt kirpparilla ja vuokraamassa leffan. Ikeassakin käväisin ja ruokakaupassa. Kuopuksen vein kaverille kylään ja nyt pitäisi lähteä hakemaan takaisin kotiin.

Illalla saunomaan kun lapset nukkuu ja BB tottakai pitää katsoa :D[/QUOTE]

Hitsi, tuosta olen hieman kateellinen, että joku voi vain käväistä Ikeassa :D Meiltä Ikeaan on matkaa n.300km, niin ei oikein kehtaa lähteä mitään "pientä" sieltä hakemaan :p

Yhteistyössä