Minä vietän todellista höntsäilypäivää, en ole kuin tehnyt hieman kotitöitä ja muun ajan olen vain ollut koneella ja vaellellut ympäriinsä miettien, pitäisikö sitä jotain saada aikaiseksi tehtyä..
Ei ois reseptiä antaa?Tultiin mökiltä kotiin, käväistiin kaupassa ja siskoni luona. Lämmiteltiin leivinuunia ja pestään pyykkiä. Tehtiin ruoaksi tulista broileri-schezuania =) Nyt isännän kainaloon hetkeksi :heart:
mua kanssa kiinnostaa!Ei ois reseptiä antaa?
Jaa-a, isännän kädestä tuli tämä ruoka, mutta yritetään...Ei ois reseptiä antaa?
OT, mutta syötkö itse noita kokkaamiasi herkkuja vai oletko itse aina kaali-ananaslinjalla?Tein töitä useamman tunnin, nyt opiskelen seuraavaa esseetä varten (aiheena kansalaisten vastarinta viranomaisten uudelleensijoituspäätöksiä vastaan), tein possupataa ja omenapiirakan aiemmin, viikkasimme pyykit ja katsoimme puoli kautta Mustaa Kyytä. Lapsista kolme tuli jo kotiin ja heille sitten välipalaa katsottiin ja kuunneltiin kuulumiset. Kaksi lapsista tulee iltajunalla Etelä-Suomesta, heitä vastaan vielä tänään.