Tämän vuoden virallinen BB-ketju!

"vieras"
[QUOTE="pypylleröinen";27003571]Juu, et todellakaan.[/QUOTE]

Ai juu. Siksi siis ei ole näytetty hakijoitakaan. :/ Mä vaan ajattelin, että se viimevuotinen oli jo tavallaan jonkinasteinen julkkis-bb.

"vieras"
Ei oo julkkis-BB tänä vuonna, turha pelätä. Se Iltalehden BB-bloggaaja Tero sanoi, että tänä vuonaa ekaa kertaa se ei tunne yhtään asukasta ennestään, kun luki niiden tiedot ja katsoi FB-profiilit.

[QUOTE="vieras";27003882]Ei oo julkkis-BB tänä vuonna, turha pelätä. Se Iltalehden BB-bloggaaja Tero sanoi, että tänä vuonaa ekaa kertaa se ei tunne yhtään asukasta ennestään, kun luki niiden tiedot ja katsoi FB-profiilit.[/QUOTE]

hyvä jos siellä kerrankin on ihmisiä ketkä on oikeasti itse sinne hakeneet eikä ole tuotanto käynyt pyytämässä jotain pikkujulkkiksia

Täällä jo kovasti odotellaan. Vielä pyörii vaan mainos sivulla. Toivottavasti tänä vuonna linjat ei ruuhkaudu ja kirjautumiset sujuu ongelmitta. Kohta lenkille koiran kanssa ja sen jälkeen koko ilta bb:tä ja lapset siinä lomassa unille :D

Iki-ihana
[QUOTE="vieras";27003882]Ei oo julkkis-BB tänä vuonna, turha pelätä. Se Iltalehden BB-bloggaaja Tero sanoi, että tänä vuonaa ekaa kertaa se ei tunne yhtään asukasta ennestään, kun luki niiden tiedot ja katsoi FB-profiilit.[/QUOTE]

No mutta tämä olisi hyvä uutinen! jaksatko heittää linkkiä artikkeliin?

"kopkop"
[QUOTE="vieras";27004133]Jos onkin kaks taloa, tavikset ja julkkikset? Ja Aitolehti synnyttää suorassa lähetyksessä julkkutalossa.[/QUOTE]

:D :D toi ois aika hyvä. Synnyttihän se ekankin tv:ssä.. tosin itse syntymää ei nätetty.. astetta pidemmälle tällä kertaa ;)

"vieras"
[QUOTE="kopkop";27004182]olispa siellä tällä kaudella joku tuttu!! :D[/QUOTE]

Voi ei!!!! Mun yks kaveri on lähdössä ulkomaille kolmeksi kuukaudeksi! :O Nyt tajusin, että mitäs jos perskule ei se lähdekään, vaan astelee taloon.

OMG
Ai että..mies sano et saisko niitä kaks ostettua, se ottas ihan saikkua töistä ja kattelis BB.TÄ :D Etenkin ku ne nukkuu, ai että..parasta viihdettä. BB RULES, BB RULES, BB RULES. Vitut :D

Yhteistyössä