Aa, ok. En oo lukenut niitä juttujakaan lainkaan. Mut kiva, jos noin on!Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27003453:Se on jotain mitä koskaan ennen ei ole ollut BB-taloissa missään maassa. Eiks Subin sivuilla jotain tollasta lukenut?
Huomenna alkaa ne koosteet Subilta, mut 24/7 alkaa parin tunnin kuluttua.Hei jes! Huomennako se alko? Vai tänään?
Ensin mä olin ihan että "no hitto ku siihen alkamiseen on pitkä aika..." ja nyt mä oon ihan että "ai nyt jo?"
Juu, et todellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja yllätykset tiedetään;27003480:et ole!!!
Ok thanks. Ehkä tilaan sitten ja katselen itsekseni.Ei huomaa kun sähän kirjaudut sinne Katsomoon sun tunnuksilla ja sieltä Katsomosta katsotkin Ei sille asenneta mitään erillistä ohjelmaa.
eikä :O ja mun niin oli tarkotus mennä moikkaan sinne huomenna vanhoja tuttujaBBvieweriä ei tehdä eli ei sitä kautta voi enää katsoa ikävä kyllä. Viime kausi oli viimeinen.
joo luin just, voi huhhuh. no onneks en enää oo ees ostamassa 24/7 joten ei sikäli edes haittaa, katsomo ei toiminu ikinä kunnolla, viewer kyllä pelitti.Zone laittanut kyllä IRC linkkejä joissa voi kuitenkin jatkaa keskustelua. Käyppä siellä BBViewer sivulla lueskelemassa
no en ala asiasta kiisteleen =) ehkä tiedän itse toimiiko vai ei. ja en ole ainoa kuka näin sanoo, käys piruuttas vilaseen noi 70 kommenttiakyllä se toimii jos on oikeat ohjelmat koneessa ja riittävät tehot netissä
voithan sä avata kaks netti ruutua ja laittaa vierekkäinJos Katsomo toimii, toimii BB:n. Itselläni ei ole ollut ongelmia koskaan edes Katsomon kanssa, mutta oli mukavampi katsoa Viewerin kautta kun selain jäi sitten muuhun selailuun. Nyt jos haluaa surffailla muualla samaan aikaan kun katsoo, ei tietty nää samaan aikaan BB:tä. Toki äänet kuuluu kun muualla surffailet, mut kyllä harmittaa sitoutuu nyt kokonaan selaimella katsomiseen.
No ei sama asia Viewerin sai aina päällimäiseksi ja ei haitannut netissä surffailua lainkaan ja jätti selaimen muuhun käyttöön kun oli siinä selaimen päällä. Siitä sitten siirteli sitä mihin halusi ja minkä kokoiseksi halusi.voithan sä avata kaks netti ruutua ja laittaa vierekkäin