jännittää!
Ihanaa aivot narikkaan viihdettä onkin jo odotettu!
Ihanaa aivot narikkaan viihdettä onkin jo odotettu!
Ettei vaan olis joku aivan typerämikähän on taas tämän vuoden TODELLINEN yllätys, mistä ne nyt jo hehkuttaa :O
en tiedä. Itse en ole koskaan tuota 24/7 ottanut. Telkkari riittää tänäkin vuonna. Luulen, että ei varmaan ala vielä tänään lähetykset.Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27003309:Odotan ihan täpinöissäni jo alkua, kai telkkarin 24/7 aloittaa lähetyksen jo tänään vai näkyykö tänään vain netissä|O Ja BB-vihaajat pysykööt pois vittuiluineen tästä ketjusta:stick:
luultavastiAlkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27003316:Ettei vaan olis joku aivan typerä
Pelkään, että tuo yllätys voisi olla julkkis-BB, johon on haalittu pelkkiä Ö-tason julkkiksia ja/tai entisiä asukkaita. En pidä ideasta ollenkaan, todella tylsää. Ne asukkaat on jo nähty, nyt tuoretta verta! Tuota ideaa tukisi se, että tänä vuonna ei ollut ollenkaan hakutilaisuuksia, pelkkä nettihaku. Ja noita mahdollisten tulevien asukkaiden videoita on näkynyt tosi vähän, ennen niitä oli enemmän ja pyörivät tv:ssä kauan etukäteen. Nyt olen nähnyt vain sen typerän pepunheilutusmainoksen.mikähän on taas tämän vuoden TODELLINEN yllätys, mistä ne nyt jo hehkuttaa :O
Mä en jaksa uskoa näihin enää lainkaan. Todennäkösesti se on taas joku elämääkin tylsempi vaihto, tai sit joku lisähuone, niinku viimevuonna.mikähän on taas tämän vuoden TODELLINEN yllätys, mistä ne nyt jo hehkuttaa :O
Eikös viime vuonna tullut joku kaksiosainen dokkari niistä ehdokkaista? Tänä vuonna ei mitään.Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27003420:Tosiaan, tänä vuonna ei ollenkaan näytetty niitä pyrkijöitä.
En tiiä hehkutuksista, mutta ainakin twiittaava kala siellä on. https://twitter.com/puhuvakalamikähän on taas tämän vuoden TODELLINEN yllätys, mistä ne nyt jo hehkuttaa :O
et ole!!!Olenko mä ainoa joka pelkää julkkis-BB:tä?
Kiitos.Huomenna.