Tämän vuoden virallinen BB-ketju!

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27003309:
Odotan ihan täpinöissäni jo alkua, kai telkkarin 24/7 aloittaa lähetyksen jo tänään vai näkyykö tänään vain netissä|O Ja BB-vihaajat pysykööt pois vittuiluineen tästä ketjusta:stick:
en tiedä. Itse en ole koskaan tuota 24/7 ottanut. Telkkari riittää tänäkin vuonna. Luulen, että ei varmaan ala vielä tänään lähetykset.

"vieras"
Seurata aion, mutta 24/7 meille ei tule.

MUTTA: Eikö aikaisempina vuosina ole jo etukäteen esitetty tulevia asukkaita telkkarissa? Tai ainakin pyrkijöitä vai muistanko ihan väärin?

"pypylleröinen"
Mä just tilasin 24/7. Heippahei, elämä, nähdään joulukuussa!

Ei vaan. Mulla on ollut viimiset 6 vuotta 24/7, ekat vuodet seurasin kovinki tiiviisti, mutta viimiset 3 vuotta oon kattonut vaan sillon tällön, ei oo pahemmin kiinnostanut seurata ollenkaan. Ollut niin tylsät kaudet. Nyt mietein kauan, otanko enää 24/7, kunnen sitä oo viimisinä vuosina kattonut yhteensä montakaan tuntia, mutta päätin sit kuitenkin. Jos se vaikka jostain ihmeen syystä ois järkevämpi tänävuonna.

Iki-ihana
mikähän on taas tämän vuoden TODELLINEN yllätys, mistä ne nyt jo hehkuttaa :O
Pelkään, että tuo yllätys voisi olla julkkis-BB, johon on haalittu pelkkiä Ö-tason julkkiksia ja/tai entisiä asukkaita. En pidä ideasta ollenkaan, todella tylsää. Ne asukkaat on jo nähty, nyt tuoretta verta! Tuota ideaa tukisi se, että tänä vuonna ei ollut ollenkaan hakutilaisuuksia, pelkkä nettihaku. Ja noita mahdollisten tulevien asukkaiden videoita on näkynyt tosi vähän, ennen niitä oli enemmän ja pyörivät tv:ssä kauan etukäteen. Nyt olen nähnyt vain sen typerän pepunheilutusmainoksen.

Tulisipa ihan perinteinen BB! Tai sitten vaikka kahden talon versio.

[QUOTE="vieras";27003358]Seurata aion, mutta 24/7 meille ei tule.

MUTTA: Eikö aikaisempina vuosina ole jo etukäteen esitetty tulevia asukkaita telkkarissa? Tai ainakin pyrkijöitä vai muistanko ihan väärin?[/QUOTE]

Tosiaan, tänä vuonna ei ollenkaan näytetty niitä pyrkijöitä.

[QUOTE="pypylleröinen";27003428]Mä en jaksa uskoa näihin enää lainkaan. Todennäkösesti se on taas joku elämääkin tylsempi vaihto, tai sit joku lisähuone, niinku viimevuonna.[/QUOTE]

Se on jotain mitä koskaan ennen ei ole ollut BB-taloissa missään maassa. Eiks Subin sivuilla jotain tollasta lukenut?

yllätykset tiedetään
voi kamala jos tulee joku julkkis bb. Suomessa se taso olisi tyyliin Henna Kalinainen, Tuksu ja Aitolehti. Voisoko kamalampaa enää olla. Miehistä tietysti Nykänen ja jokumitäkukaaneitunne tanssija Hunkseista.

Yhteistyössä