Älä välitä. Minä sain äitienpäivälahjaksi hienon kameran ja onnistun ottamaan sillä surkeita kuviaIhania kuvia, kun mennyt monta päällekkäin!
Mistä tähänkin mummon toisen rakkaan kuvaan tuli tuo varjo?
.
Viimeksi muokattu:
Älä välitä. Minä sain äitienpäivälahjaksi hienon kameran ja onnistun ottamaan sillä surkeita kuviaIhania kuvia, kun mennyt monta päällekkäin!
Aaaa, mä aina lapsena uin tuolla päivät pitkät lampaidenhoidon lomassa. :heart:Ei ole kuvanen rannikolta, on joen rannalta. Eli Tornionjoki siinä virtaa Kukkolankosken läheltä. Aamupäivällä tein sinne pyörälenkin, edes takaisin 34km.
Oletko asunut sitten täällä päin vai käymässä vaan? Ruotsihan se siellä vasta rannalla möllöttää.Aaaa, mä aina lapsena uin tuolla päivät pitkät lampaidenhoidon lomassa. :heart:
Enkä ensin edes tunnistanut.
Kotoisin Torniosta, yhdeltä kylältä sieltä.Oletko asunut sitten täällä päin vai käymässä vaan? Ruotsihan se siellä vasta rannalla möllöttää.
Missä Meteli on kuunnellut vesiurkuja?
Mulla on tuommonen kuva kans; ukko ja pässi tuijottaa toisiaanAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26991734:
Mulla on tuommonen kuva kans; ukko ja pässi tuijottaa toisiaan
Kuva näyttää heti paremmalta, kun siinä on söpö lapsi
Lahdessa on kesät talvet.Missä Meteli on kuunnellut vesiurkuja?
Myrkyllisiä ovat, kielonmarjoja.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26991804:Tämänpäiväiseltä metsäretkeltä. Osaisiko joku sanoa mitä merkkiä nuo marjat ovat? Murkyllisiä taitavat olla, mutta minkä nimisiä?
Ahaa, kiitosAlkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;26991872:Myrkyllisiä ovat, kielonmarjoja.
Ihania nämä tämmöset kuvat, joissa on lapsi ja eläinAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26991734:
Tietääköhän nykylapset, että se kaupan maito tulee näistä elukoista?Tänään käytiin Tervolassa Maaseudulta Käsin -messuilla.
Esikoinen oli niin rohkea eikä yhtään pelännyt lehmiä
KiitosErityisen ihanat nuo Minnin vanhat vauvakuvat
Sepä se Me päästiin tuolla näkemään, kun lehmä käveli lypsyrobottiin lypsettäväksi. Oli siinä 3-vuotias ihmeissään, kun maitoa alkoi virrata säiliöön.Tietääköhän nykylapset, että se kaupan maito tulee näistä elukoista?
Aha. Nyt sait uuden lipunjoka kerta kun joku uusi ihminen avaa tämän sivun, näihin flagcountereihin tulee yks suomenlippu lisää eli voin saada helposti lippuja tältä foorumilta, ettei ihmisten edes tarvii mennä niille sivuille jossa ne flagcounterit sijaitsevat