Laitan ensin kuvan lapsuuden kotirannastani...
.
.
Viimeksi muokattu:
No niin tekeekin, mutta minä pyysin sitä palstalaista muokkaamaan kuvan ja hän teki noin. Toki poikani on ihana ja kuuluu tosiaan alkuperäiseen kuvaan. Tää tuli Facebookin siihen... mikä se on? Kansikuva?Tosi mahtava kotiranta sulla ollut lapsuudessa. Mutten ihan ymmärrä tuota muokkausta. Miksi se lapsi on otettu sieltä pois? Sehän siitä kuvasta vasta ihanan tekeekin.
O.K. Jotenkin se alkuperäinen on muutenkin parempi. Mutta pää asia että sait mitä halusit . Ihastuin kyllä heti siihen kuvaan. Se on juuri sellainen jonne haluaisi mielessänsä upota .No niin tekeekin, mutta minä pyysin sitä palstalaista muokkaamaan kuvan ja hän teki noin. Toki poikani on ihana ja kuuluu tosiaan alkuperäiseen kuvaan. Tää tuli Facebookin siihen... mikä se on? Kansikuva?
No nii-i! Tuo on semmonen utunen maisema ja ihan pikkunen järvi. Latokin siellä vastarannallaO.K. Jotenkin se alkuperäinen on muutenkin parempi. Mutta pää asia että sait mitä halusit . Ihastuin kyllä heti siihen kuvaan. Se on juuri sellainen jonne haluaisi mielessänsä upota .
No onEikö ne kuvakansiot olekaan tietokoneella?
Niin näyttää olevan ja hienoi kuveiBootyyyyy!! Täällon kuvaketju!
Hieno MikkeliAlkuperäinen kirjoittaja Miä;26990724:
Minä se olin =) No, laitat sitten ens suvena kun on paremmat kukatHieno Mikkeli
Sinähän se olitkin se puutarhuri, joka kerran pyysi mua laittamaan parvekkeeltani kuvia (?)
Ne kuvat onnistuin tuhoamaan ja tänä kesänä kukat oli ihan surkeita.
Joka kevät sitä kuvittelee onnistuvansa tekemään parvekkeestaan rehevän paratiisin. Ei se vaan onnaaAlkuperäinen kirjoittaja Miä;26990781:Minä se olin =) No, laitat sitten ens suvena kun on paremmat kukat