Haluaisitko tulla uskoon?

• Viestiketjun aloittaja Uskossa
  • Ensimmäinen viesti
ap.....
[QUOTE="vieras";26986596]Rakastatko homostelevia homoja?[/QUOTE]

Minulla ei henkilökohtaisesti oo mitään homoja vastaan. Ei ole mun tehtäväni niitä tuomita. En toki pidä homoilusta sinänsä mutta ihmisiähän nekin siinä missä muutkin :) Tuomitsen korkeintaan teon en ihmistä :)

ap.....
Miten skeptinen tulee uskoon?
Kokeile rukoilla. Rukoile Jeesusta tulemaan sun elämääs ja voit ihan rukouksessa sanoa vaikka jotta "Jeesus jos sä olet oikeasti olemassa niin tuu mun elämään ja anna kaikki mun synnit anteeksi" Toiset kokee yliluonnollisia ja toiset ei mutta varmasti Jumala kuulee jokaisen ja on valmis antamaan kaikille anteeksi ja ottaa jokaisen omakseen ja alkaa vaikuttaa tämän ihmisen elämässä vahvasti. Kokeile! :) Et menetä mitään mutta saat paljon! :)

"hannele"
[QUOTE="vieras";26986620]Niinpä. Olen ortodoksi enkä missään tapauksessa hakua vaihtaa seurakuntaa.[/QUOTE]

Niin olen minäkin ortodoksi :)

Kiva, että täällä on meitä muitakin !!!

Minä en oikeastaan edes ymmärrä käsitettä "tulla uskoon". Minä olen aina uskonut Jumalaan ja rukoillut myös.Silti en pidä itseäni "uskovaisena" eikä se välttämättä näy edes minusta. En minä sitä kenellekään julista tai mainosta, varsinkaan kun elämänkatsomukseni ei ole juuri se evankelis-luterilaisuuden mukainen. Siksi en edes kuulu kirkkoon. Haluan uskoa omalla tavallani, niihin asioihin jotka tuntuvat minusta järkeenkäyviltä, En halua lokeroitua mihinkään.

Tänään juttelin uskonasioista erään työkaverini kanssa. (muusikko joka onTv 7-kanavan ohjelmissa vähän väliä)
Esitin hänelle kysymyksiä, ja hän vastasi joihinkin juttuihin jyrkästi, koska raamatussa sanotaan niin, ja tuomitsi toisin ajattelevat. En oikein ymmärrä tuota ns. uskovaisten taipumusta tuomita niitä jotka eivät ajattele kaikista asioista samalla tavalla kuin he. Kun minusta Jumala ei tuomitse.

Viimeksi muokattu:
ap.....
Minäkin tuota. Ristiriitaista, haluan kuitenkin uskoa. Niin paöjon tapahtunut asioita, että pakko uskoa johonkin, en tiedä mitä se on. Joku vain säätelee ja määrittää elämän pituuden ja kärsimykset.
Kannattaa uskoa Jumalaan. Elämä on kumminkin niin lyhyt mutta sen jälkeen on ikuisuuden vuoro. Kukaan ei varmasti oikeasti halua helvettiin :(

Yhteistyössä