Paljonko painatta?

• Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti
mieee
172cm pituutta ja painoa on varmaan joku 110kg...jonkin verran jos saisi pois, oisin tyytyväinen, mutta toisaalta näinkin on ok. vaatekoko on 44/46, löytyy kivoja kuteita kuitenkin ja jaksan tehdä kaikkea mitä "tarviikin" :)

"mie"
Syön terveellisesti ja säännöllisesti ja liikun paljon. Pituus 167, paino 64. Muuten ei oo liikaa painoa paitsi maharölliä en meinaa saada millään pois (näyttää kuin olisi n. 5 kk:lla raskaana).

Pituutta on 165cm ja painoo 59kg, oon nyt vuoden verran tehnyt lihastreeniä niin paino noussut 54kg tohon nykyseen mutta vaatekoko on sen S/36. Syön ihan normaalisti, vähän kuiten katon että ei ois kauheesti hiilareita. Voisko sanoo että vhh. Herkuttelenkin silloin tällöin vaikka yritän karkkilakkoo. :) Liikun myös päivittäin lihastreenien lisäksi, juoksen ja kävelen paitsi nyt joutunut polkeen pyörää varvastapaturman vuoksi.

Viimeksi muokattu:
"minä"
170cm / 63kg

Vaatekoko M ja olen oikein tyytyväinen. Harrastan suhteellisen paljon liikuntaa, työmatkapyöräilyä vähintään kerran viikossa (matkaa kertyy yht. 40 km), aikuisbalettia, jumppia, kuntosalia.. mitat pysyneet useamman vuoden samana, vaikka oikeastaan syön mitä haluan.

"vieras"
168 cm ja 65 kg. En ole koskaan laihduttanut enkä koe tarvettakaan siihen. Syön kuin työmies. Paljon tavallista kotiruokaa. Kasviksia/salaattia on paljon. Syön eniten meidän perheessä. Ei juurikaan eineksiä tai roskaruokaa. En polta enkä juo alkoholia. Kahvia kyllä juon paljon, mutta harvoin mitään kahvipullaa syön. Tällä hetkellä ei ole kuin hyötyliikunta eli pari tuntia päivässä. Töissä kun olen niin silloin olen liikkeellä noin 7 h päivässä..(aamulla 2-3 leipää, kahvia, mehua. Päivällä ruoka. ip kahvi ja hedelmä tms. iltaruoka ja sitten iltapala jos on vielä nälkä). Nyt syksyllä olis tarkoitus alkaa käydä kuntosalilla. Vaatekoko on S/M, vaihtelee valmistajan mukaan. On siellä L mukana myös. :)

sdfghjkul
[QUOTE="vieras";26984268]170cm, 62kg. Täytyy katsoa mitä suuhunsa laittaa, mielessäni pidän kalorimäärää suunnilleen 1800-2000 päivittäin ettei paino pääse nousemaan. Herkkupäivinä sit tuplat ;)
Liikun myös päivittäin.[/QUOTE]

Ootko sä laiharilla vai onko kaloreiden lasku vähän hukassa? Tolla pituudella ja painolla 2000kcal ei riitä, jos harrastaa yhtään liikuntaa. Toi on sun peruskulutuksen määrä, joten 2000kcal/pvä + liikunta, sun pitäis laihtua. Siis jos luvut on kohillaan.

"Diudiu"
160/51,3kg oli viimeks. Ja sekin lihotuskuurin tulosta, eli n.3000-3500 kaloria tarvii vetää päivittäin pitääkseen ees tossa. Se on se aineenvaihdunta.. + liikunta ehkä, mutta epäsäännöllistä.
Ok, en voi sanoa kärsiväni kun ikä on siellä 30 vuoden huonommalla puolen jo.. ihan hauskaa toisaalta, kun voi vetästä jonku pitsanki huoletta. Normaalisti suht terveellistä kotiruokaa ja välipaloina rahkaa, pasteijoita yms. :p

,,,
161cm/53kg, Koitin laihduttaa, tai no joo..olen siinä myös onnistunut. Lähemmäksi sillä, että karppasin ja liikuin. Sillä sain painoa pois 4kg. Sit kun aloitin ns. normaalisti syömään, paino pysyi ja junnas samassa. Liikuntaa lisäämällä sain vielä kilon pois.
Nyt painona tuo ja kilon vielä haluisin pois. Mut aika näyttää, lähteeks se sillä, että en tarkkaile syömisiäni. Nyt kun mietin, niin tänään en ole hirmuisesti syönyt ruokaa (ei ole ollut nälkä) mut jäätelön tossa just vetäsin. Mut se tuskin vaikuttaa mihinkään, kun alle 1500 kulutuksessa mennää silti. Koitan siis suunnilleen päivittäin laskee kalorit niin, että ei ylitä tuota 1500. Niin paino ainakin pysyy samana ja varmasti tippuis sen kilon hetkessä jos vain ottais itseään niskasta kiiinni ja jättäis kaikki herku pois.

"koppis"
[QUOTE="Vieras";26986033]Olen laihiksella ja kalorit alle 1000/vrk. 164/53 on mitat ja 3kg haluaisin vielä pois. Harrastan aktiivisesti liikuntaa.[/QUOTE]

Miksi haluat noin alhaisesta painosta vielä pois????

"Helmi S"
172 cm ja 74 kg. Paino nousee tosi helposti, muutamaa kiloa jojotan jatkuvasti, kun välillä haluan herkutella, ja sit on taas pakko ottaa itseä niskasta kiinni. Nyt tossa vielä pari kesän aikana tullutta kiloa, 68 kg olis mun mielestä mulle passeli paino.

"Helmi S"
172cm pituutta ja painoa on varmaan joku 110kg...jonkin verran jos saisi pois, oisin tyytyväinen, mutta toisaalta näinkin on ok. vaatekoko on 44/46, löytyy kivoja kuteita kuitenkin ja jaksan tehdä kaikkea mitä "tarviikin" :)
Miten sulla ei oo ton isompi vaatekoko? Mä oon saman pituinen ja painoin 10 vuotta sitten vähän yli 90 kg, ja silloin vaatekoko oli tuo. Nyt painoa 74 ja vaatekoko 42. Jännän paljon voi vaihdella ihmisen koko suhteessa painoon.

"vieras"
[QUOTE="hellu";26986289]Missäs kaikki ylipainoiset mammat on, kun täälä ei kovin montaa näyttäis olevan? :)[/QUOTE]

Näihin tällasiin ketjuihin tulee aina kaikki hoikat tai alipainoiset vinkumaan, miten vielä pitäisi saada kiloja pois :'(

"Vieras"
[QUOTE="koppis";26986120]Miksi haluat noin alhaisesta painosta vielä pois????[/QUOTE]

Koska vielä selkeästi ylimääräistä löytyy. Teen päivittäin lihaskuntoharjoituksia, mutta esim käsivarsissa edelleen inhottavat allit, pitää laihduttaa lisää, jotta saisi kauniisti myös lihaksia näkyviin.

"vierailija"
Mä olen 160 ja paino jotain 57-59 välillä ehkä. En käytä puntaria, en omista. Farkut jotka 2 vuotta sitten mahtui, ei mahdu nyt :0 joten ehkä 4 kiloo on liikaa. Ei vakavaa.

Yhteistyössä