Mitä maksaa ja mistä kannattaa ostaa vauvan kynsisakset ja kylpymittari?

• Viestiketjun aloittaja "Odottaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Kaisa"
Kylpymittaria ei oikeastaan tarvitse sillä kädelläkin voi kokeilla veden lämpötilaa. Kynsisaksia saa marketeista ja halpahalleista, mutta ovat yleensä käyttökelvottomia. Suosittelen Fiskarsin kynsisaksia. Jos hinta on tärkeä niin en ainakaan apteekkiin suuntaisi.. Siellä yleensä hinnat kaksin- tai kolminkertaisia muihin myyntipaikkoihin verrattuina.

"vieras"
Fiskarsin kynsisakset on tarjouksessa kympin luokkaa, normaalihintaisina varmaan viitisentoista euroa. Ne kestääkin sitten ikuisesti. Mun vanhemmilla on vieläkin käytössä ainoina kynsisaksina 24 vuotta sitten käsittääkseni mun äitiyspakkauksesta tulleet fiskarsit :)

"Odottaja"
[QUOTE="Ken";26951270]Jos tuollaisten hintoja tarvii kysellä niin ei kannata hankkia lasta ollenkaan, sen verran kalliiksi lapsen elatus tulee.[/QUOTE]

No ei tässä nyt ole siitä kysymys, ettei olisi varaa niihin, vaan eikö jokainen mieluummin maksa tuotteesta vähemmän kuin enemmän?

Ostin joskus nuorena Anttilasta käsipeilin kympillä, ja kyllä vitutti viikon kuluttua huomata, että käsipeilin olisi saanut tarjoustalosta eurolla.

Kiitos kaikille asiallisista vastauksista ja vinkeistä! Emme tosiaan ottaneet äitiyspakkausta, kun esikoisen pakkaus on suurimmasi osaksi tallessa - tosin nämä kyseiset esineet ovat kadonneet tässä parin vuoden aikana... Kynsisaksia toki on sellaisia teräväkärkisiä, mietin vaan pitäisiköhän vauvalle kuitenkin olla ne tylppäkärkiset?

Oli 2007 sakset, surkeat tosin ja käyttämättä jäi.
Mun lapsi syntyi toukokuussa ja meillä ei ollut, mahtoiko olla vanhempi pakkaus, mutta 2005 vuoden pakkauksessa meillä oli sellaiset metalliset, pyöreäpäiset, jotka oli tosiaan myös surkeat. Kylläkin nyt myöhemmin toimineet lasten käytössä paperin leikkaamiseen tosi hyvín ja olleet sopivat pieneen käteen.

Yhteistyössä