Syitä, miksi mies lakkaa käyttämästä sormusta?

• Viestiketjun aloittaja saanko kysyä
  • Ensimmäinen viesti
saanko kysyä
Muutama fakta:
- työ pysynyt samana, ei vaadi sormuksen ottamista pois
- harrastus ennallaan, ei vaadi sormuksen ottamista pois
- ei ole liiemmin lihonut tai laihtunut

"tiiti"
Mun mies lakkasi käyttämästä sormusta muutama kuukausi häiden jälkeen. Ei siihen ollut mitään erikoista syytä. Naimisissa ollaan kuitenki oltu melkein kymmenen vuotta.

"aloittaja"
Entäs, kun mies puhuu kodistaan "mun luona" ? Ei meidän/meillä, vaan mun ja minun luona.

Mietin, että viestittääkö jotain vai onko tuo vaan tahallista harhauttamusta.
En kysy - en vielä ;)

gjjjj
[QUOTE="aloittaja";26921228]Entäs, kun mies puhuu kodistaan "mun luona" ? Ei meidän/meillä, vaan mun ja minun luona.

Mietin, että viestittääkö jotain vai onko tuo vaan tahallista harhauttamusta.
En kysy - en vielä ;)[/QUOTE]

En tajunnut koko kysymystä. Mietit liikaa.

gjjjj
[QUOTE="aloittaja";26921287]Niin varmasti mietinkin :D
Tarkoitin, että eikös perheellinen tai parisuhteessa elävä puhuisi sanoilla meidän / meillä jne.?[/QUOTE]

Öh, ei välttämättä. Ja on sitten niitäkin, ketkä puhuu "meillä", vaikka ovat sinkkuja asuvat yksin.

Sormus hiertää? Pesee käsiään usein tai hikoaa ja sormus hautoo ihoa? Sormus painaa toiseen sormeen?

Kyllähän näitä syitä on.

Tuohon kodin sanomiseen "mun luo" tyylisesti ei ole mielestäni omituista. Mä itsekin käytän termejä "mun luo", "meille" yms ihan sekaisin ilman sen suurempia taka-ajatuksia.

Hoh
En käytä koskaan kotona sormuksia. Se on vain tiellä ja kerää bakteereja. Töissä käytän, jos vaan pystyy, samoin kaupassa jne. Rakastan miestäni eikä pettäminen ole käynyt mielessänikään. Ensimmäisen miehen kohdalla lakkasin käyttämästä sormuksia koska aloin inhota kaikkea mitä ne symboloivat.

fffff
[QUOTE="aloittaja";26921453]Okei :D
Ei siis vois olla vaikka eronnut?[/QUOTE]

Ilmeisesti et tiedä, koska kyselet ihan ihmejuttuja. Ja se, ettet tiedä, ei ole kovin hyvä juttu.+

[QUOTE="aloittaja";26921605]Kyllä se on ollut ilman sormusta jo ennen kuin tavattiin. Joten ei, ei ainakaan mun takia.[/QUOTE]
Meinaat että niiden avioliitto olisi huteralla pohjalla koska ainakaan toinen ei pidä sormusta? Ja sä voisit mahdollisesti ja mielelläsi vähän avittaa heidät karikkoon?

Ihme tapoja bongata miehiä...

Yhteistyössä