Kumpi parempi, kun toinen nimikin on jo päätetty ja se on Oskari?
Kais 16.08.2012 #2 Molemmat on kivoja nimiä. Leevistä tykkään kyllä enemmän, vaikka Veeti ehkä sopii paremmin Oskarin kanssa.
Molemmat on kivoja nimiä. Leevistä tykkään kyllä enemmän, vaikka Veeti ehkä sopii paremmin Oskarin kanssa.
"juu" 16.08.2012 #4 Ei kumpikaan! Vähän vanhentuineita muotinimiä. Leevejä ja Veetejä on noin 100000000000000000000000000000000. Mikäs siinä jos ideat loppuu kesken :/
Ei kumpikaan! Vähän vanhentuineita muotinimiä. Leevejä ja Veetejä on noin 100000000000000000000000000000000. Mikäs siinä jos ideat loppuu kesken :/
"Minä" 16.08.2012 #9 Veetistä tulee mieleen se asuntomessujen elintä liikutteleva mammutti. Ei mulla muuta
th56 16.08.2012 #14 en tykkää kummastakaan. Täällä on joka toinen poika Leevi ja joka toinen onkin sitten Veeti. Meidän poika taitaa olla ainut jolla on joku toinen nimi
en tykkää kummastakaan. Täällä on joka toinen poika Leevi ja joka toinen onkin sitten Veeti. Meidän poika taitaa olla ainut jolla on joku toinen nimi
lissukka. 16.08.2012 #17 Alkuperäinen kirjoittaja Littledeath: Näytä alkuperäinen viesti Leevi on parempi jos kahdesta pahasta pitää valita. Click to expand... Peesi.
Alkuperäinen kirjoittaja Littledeath: Näytä alkuperäinen viesti Leevi on parempi jos kahdesta pahasta pitää valita. Click to expand... Peesi.
Hankalakinkai 16.08.2012 #20 Veeti :heart: Mutta Leevikin on kiva. Mä en jaksa pitää kirjaa siitä, mitkä on muotinimiä enkä varsinkaan tee päätöksiä lasten nimien suhteen niin,että joku on liian yleinen niin sitä ei voi antaa. Se mistä itse tykkää, on paras.
Veeti :heart: Mutta Leevikin on kiva. Mä en jaksa pitää kirjaa siitä, mitkä on muotinimiä enkä varsinkaan tee päätöksiä lasten nimien suhteen niin,että joku on liian yleinen niin sitä ei voi antaa. Se mistä itse tykkää, on paras.
aamuntorkku 16.08.2012 #21 Mun mielestäni molemmat on semmosia "vähän munattomia" nimiä :ashamed: Oskari on ihan jees.
kielletty 16.08.2012 #22 Leevi koska miulla on maailman ihanin Leevi-poika :heart: Reactions: Almandiini
Almandiini 16.08.2012 #23 Alkuperäinen kirjoittaja kielletty: Näytä alkuperäinen viesti Leevi koska miulla on maailman ihanin Leevi-poika :heart: Click to expand... Mun yhden lapsen toinen nimi on Leevi, mutta siitäpä tuli hänelle kutsumanimi
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty: Näytä alkuperäinen viesti Leevi koska miulla on maailman ihanin Leevi-poika :heart: Click to expand... Mun yhden lapsen toinen nimi on Leevi, mutta siitäpä tuli hänelle kutsumanimi
"Sirkkeli" 16.08.2012 #24 Kivempi jos loppuis Y:hyn. Leevy tai Veety... No ei vaiskaan En mä osaa valita, kummatkin yhtä kuluneita.
Kivempi jos loppuis Y:hyn. Leevy tai Veety... No ei vaiskaan En mä osaa valita, kummatkin yhtä kuluneita.