Älkää ikinä ostaka otrivin comp nenäsumutetta!

  • Viestiketjun aloittaja AAAARGH
  • Ensimmäinen viesti
AAAARGH
Voiko siis paskempaa tököttiä ollakkaan, kuivattaa nenän ihan hirveän tuntuiseksi, kun "vaikutus" lakkaa niin nenä on tukossa mut mitään ei tuu ulos kun toi paska on kuivattanut kaiken rään jne ihan kuivaksi/tahmeaksi mähmäksi. vittu että ärsyttää, olivat apteekissa miehelle oikeen tyrkyttäneet tota kun oli wicksiä menossa ostamaan.
 
"vieras"
Aijaa, musta taas otrivin on tosi hyvä. Avaa nokan sekunnissa. Harmi, että kuivattaa sulla limakalvoja. Nasolinit sun mut on ihan yhtä tyhjän kanssa sen rinnalla. On se kyllä sen verran tujua, että siihen voi jäädä koukkuun, apteekissa varoittelivat...
 
Alkuperainen
joo kyllähän toi nenän aukasee. loppuisi jo tää flunssa, vihaan nuhaa :D miten ihmiset muuten jäävät nenäsumutteeseen koukkuun? eihän näistä saa mitään kiksejä :)
 
"Olivia"
Otrivin comp on siis eri asia kuin tavallinen Otrivin. Se tosiaan kuivattaa ja siihen sen vaikutus perustuukin (tehoaa myös vuotavaan nuhaan). Ei kanssa mulle sopinut, heti alko vuotaa nenä verta.
 
Itse ostin sitä edellisessä flunssassa juuri siksi, että auttaa myös siihen, että tukkoinen nenä valuu kuin rikkinäinen hana. Ainakin minulla on aiemminkin kaikki nenäsumutteet kuivattaneet limakalvoja, joten käytin samaan aikaan myös Humidose-suihketta tai A-vitamiinitippoja kosteuttamaan nenää.
 
"Pieni"
joo kyllähän toi nenän aukasee. loppuisi jo tää flunssa, vihaan nuhaa :D miten ihmiset muuten jäävät nenäsumutteeseen koukkuun? eihän näistä saa mitään kiksejä :)
...mutta itselleni ainakin tulee helkkarin mahtava ja ihana olo kun on saanut nenän aukaistua. Ja se koukuun jääminen ainakin itseni kohdalla tarkoittaa sitä, ettei voi lopettaa tuotteen käyttämistä koska nenä on muuten tukossa koko ajan. Minun on ainakin _pakko_ käyttää vähintään joka aamu ja ilta Otrivinia, koska öisin meinaan tukehtua koska en saa henkeä jos nenä on tukossa ja en pysty tekemään päivisin töitä ellen Otrivinia saa. Eli olen perjaatteessa riippuvainen nenäsumutteesta enkä sen käyttöä pysty lopettamaan, nyt on jo kolmas kuukausi menossa putkeen :(
 
Herkkänenä?
Ostin sitä, kun apteekkari suositteli, et se pysäyttää myös valuvan nenän, mitä muut ei tee. Käytin pari päivää, nenä valui koko ajan ja jouduin lopettaa kun limakalvot kuivuivat verille.

Ei sovi mulle ainakaan.
 
"zxc"
[QUOTE="vieras";26906974]Aijaa, musta taas otrivin on tosi hyvä. Avaa nokan sekunnissa. Harmi, että kuivattaa sulla limakalvoja. Nasolinit sun mut on ihan yhtä tyhjän kanssa sen rinnalla. On se kyllä sen verran tujua, että siihen voi jäädä koukkuun, apteekissa varoittelivat...[/QUOTE]

meillä taas Nasolin toimii ihan loistavasti! ostin lapselle "vahingossa" ja sen jälkeen kun lapselle auttoi tosi hyvin kävin itsellenikin ostamassa aikuisen version. Mutta niitä ei saa käyttää yli 5 päivää!!!!!!...muuten vaikutus muuttu päivästäiseksi ja nenä mene tukkoon.
 
"sonja"
hyi ompa epämukavaa, olisimpa lukenut kommentteja ennen kuin hankin! kysyin vielä apteekkarilta, että toimiihan tukkosuuteen yhtä hyvin ku methol, mutta sitten vielä lisäks vuotamiseen. totesin, et miks kukaan edes ostais muuta kun comppia. ja apteekkari hymyili ja nyökytti. menthol toimii niin paljon paremmin tukkosuuteen, eikä siitä tuu tellanen kiristävä ja epämukava fiilis. tuntuu että lima vaan paksuni ton compin käytön myötä. kävin hakemassa nyt sitten sellaisen...
 
"Aatos"
Hei vaan kaikille otrivin compin käytäjille. Olen jo eläkkeellä oleva, joka liikkuu paljon. Nenä vuotaa jatkuvasti on sitten kesä tai talvi. Kun kaupassa kassalla kumartuu laittamaan tavaroita kassiin, niin eikähän taas lorauta nestettä. Kun kyseinen sumute markkinolle, olen sitä käyttnyt niin, että aamuisin sumutan molempiin sieraimiin suikeet. Niin menee koko päivä eikä nenä vuoda. Kymmeniä nenäliinoja säästyy ja pysyy kuivana. Lääkkeellä ei ole ollut mitän sivuvaikutuksia. Lääkäri on sanonut, että käytä vaan koska tulos on niin hyvä.
 
  • Tykkää
Reactions: Zenmama
vierailija
Hei vaan kaikille otrivin compin käytäjille. Olen jo eläkkeellä oleva, joka liikkuu paljon. Nenä vuotaa jatkuvasti on sitten kesä tai talvi. Kun kaupassa kassalla kumartuu laittamaan tavaroita kassiin, niin eikähän taas lorauta nestettä. Kun kyseinen sumute markkinolle, olen sitä käyttnyt niin, että aamuisin sumutan molempiin sieraimiin suikeet. Niin menee koko päivä eikä nenä vuoda. Kymmeniä nenäliinoja säästyy ja pysyy kuivana. Lääkkeellä ei ole ollut mitän sivuvaikutuksia. Lääkäri on sanonut, että käytä vaan koska tulos on niin hyvä.
Ei näin. Muistakaa, että otrivin compia saa käyttää max 7 päivää putkeen!
 
vierailija
Itse olen ollut suoraan sanottuna Otrivin Compin orja jo.... en edes muista, monta monta kuukautta, ehkä puolisen vuotta.

Kaikki alkoi siitä, kun nenäni vaan vuoti ja vuoti (lähinnä sitä, kyllä se tukkoonkin meni), eikä sellaista nokkaa kukaan siedä asiakaspalvelutehtävissä. Ja tuosta paskasta sai avun. Kyllähän se toimii, mutta nimenomaan oikein käytettynä, hetkellisesti, eli EI jatkuvasti!

En tiedä, mistä johtuu/johtui, mutta lähipäivinä ja ETENKIN tänään minulle tuli hemmetinmoinen räkätukos kurkkuun, joka ei ole ottanut vieläkään lähteäkseen. Pikkuhiljaa, mutta suoraan sanottuna säikäytti, kun ei henki tahtonut kulkea! Jos johtuu Compista, niin on jo syytä vieroittautua mokomasta. Ja naurakaa partaanne, ei se helppoa tule varmasti olemaan :/

Ja kun joku sitä kyseli, että miten nenäsumutteeseen voi jäädä koukkuun, niin kyllä pirulauta voi. Jos nenä menee ihan tukkoon ja samalla vuotaa, jos ei sumutetta sumuta, niin kyllä sitä ihminen vaan herkästi sumuttaa, jälkiseuraamuksista välittämättä. Olo on sietämätön, jos henki ei kulje ja nenä on tukossa ja kaikenlisäksi vuotaa.

Jos/kun käytätte tätä niin älkää jumankauta jääkö käyttäjiksi! Kuin suuremman luokan kovista huumeista puhuisi :D Mutta olen tosissani. Koukku on vittumainen.

t. Ihan oikeasti Otrivin Compiin koukussa
 
vierailija
Mutta eikös noita sumutteita saa käyttää vaan tyyliin 2 viikkoa kerrallaan.
No minä olen käyttänyt varmaan 20 vuotta eikä kukaan ole tullut sanomaan että olis jotenkin kiellettyä. Ja käytän varmasti jatkossakin, koska tukehdun jos en voi hengittää nenän kautta. Otrivin Comp auttaa lisäksi vasomotoriseen nuhaan joka on ihan sietämättömän ärsyttävä riesa.
 
vierailija
No minä olen käyttänyt varmaan 20 vuotta eikä kukaan ole tullut sanomaan että olis jotenkin kiellettyä. Ja käytän varmasti jatkossakin, koska tukehdun jos en voi hengittää nenän kautta. Otrivin Comp auttaa lisäksi vasomotoriseen nuhaan joka on ihan sietämättömän ärsyttävä riesa.
Vasomotoristista nuhaa itsekin epäilen itselläni olevan. Pitäisi tutkituttaa asia kyllä perinpohjin ennenkuin itse lähtee näitä kotipoppaskosteja kokeilemaan. Eli periaatteessa oma vika ja siitä ali mistä aita on matalin. En lähde tosin muiden käyttöä sen kummemmin kommentoimaan, omasta kokemuksesta puhun. Ettei muut tekisi yhtä pöljästi.

Aiemmin kävinkin ihan yksityisellä (muista syistä) ja tästäkin ongelmasta mainitsin. Hän määräsi minulle Avamys-suihketta, joka ihan hyvin toimikin.

Hyvä jos sinulle toimii. Toimii minullekin :D mutta persukules kun alkaa näitä helvetin miellyttäviä sivuoireitakin tulla.... Eivät suotta varoittele apteekissa tästä tökötistä.

t. se Otrivin-riippuvainen
 
vierailija
Vasomotoristista nuhaa itsekin epäilen itselläni olevan. Pitäisi tutkituttaa asia kyllä perinpohjin ennenkuin itse lähtee näitä kotipoppaskosteja kokeilemaan. Eli periaatteessa oma vika ja siitä ali mistä aita on matalin. En lähde tosin muiden käyttöä sen kummemmin kommentoimaan, omasta kokemuksesta puhun. Ettei muut tekisi yhtä pöljästi.

Aiemmin kävinkin ihan yksityisellä (muista syistä) ja tästäkin ongelmasta mainitsin. Hän määräsi minulle Avamys-suihketta, joka ihan hyvin toimikin.

Hyvä jos sinulle toimii. Toimii minullekin :D mutta persukules kun alkaa näitä helvetin miellyttäviä sivuoireitakin tulla.... Eivät suotta varoittele apteekissa tästä tökötistä.

t. se Otrivin-riippuvainen
Ollessani iho- ja allergiasairaalassa tutkimuksissa, lääkäri totesi mulla olevan vasomotorinen nuha, eikä siihen ole kuulemma mitään apua saatavilla. Kielsi ehdottomasti otrivinit ja muut mutta kun kysyin että mitä niiden tilalle että nenä pysyisi auki, koska kortisoninenäsuihke ei auta, ei ottanut sen kummemmin kantaa. Lääkkeitä siis on olemassa mutta niitähän ei saa, joten pakko käyttää otrivinia.
 
vierailija
Otrivin comp on siis eri asia kuin tavallinen Otrivin. Se tosiaan kuivattaa ja siihen sen vaikutus perustuukin (tehoaa myös vuotavaan nuhaan). Ei kanssa mulle sopinut, heti alko vuotaa nenä verta.
mä käytän nasolin nenäsumutetta kärsin allergisesta nuhasta onpa hyvä niin ei tuu tuota otrivin nenäsumua ostettu jos se kuivattaa nenää tietysti se on yksillöllistäki toisille kuivaa helpommin kun toisilla nasolin nuhatippoja oon myös kokeillu
 
vierailija
Voiko siis paskempaa tököttiä ollakkaan, kuivattaa nenän ihan hirveän tuntuiseksi, kun "vaikutus" lakkaa niin nenä on tukossa mut mitään ei tuu ulos kun toi paska on kuivattanut kaiken rään jne ihan kuivaksi/tahmeaksi mähmäksi. vittu että ärsyttää, olivat apteekissa miehelle oikeen tyrkyttäneet tota kun oli wicksiä menossa ostamaan.
Vitun valelääkärit
 

Yhteistyössä