Mitä Odotat?

[QUOTE="Vieras";26900884]Aha, hetken jo ehdin innostua. Ei onnistu minun taidoillani terveen näytteleminen.

Tänään on ollut niin vaikea päivä, koko ajan olin huolissani, miten ne töissä pärjäävät ILMAN MINUA. Hyvin olivat pärjänneet, ihan kuin kaikkina muinakin päivinä .[/QUOTE]

Minulla ei tuota ongelmaa.
Tiedän että hyvin pärjäävät ilman minua.
Ongelmani siinä kohdin että ja jotta itse pärjään huonommin ilman työn asettamia haasteita...

:)

Odotan virastosta päätöstä, niistä selviää meidän loppuvuoden työ- ja opiskelusuunnitelmat. Samoin selviää tuleva asuinpaikka. Oikeastaan tämä yksi viraston päätös on pohjana seuraaville 4-5:lle vuodelle. Nyt alkoi oikeastaan pelottamaankin kun jotenkin asia konkretisoitu kun sen tänne kirjoittaa :O

Odotan kaiken normalisoitumista:
Odotan perillepääsyä ja asunnon vahvistumista. Odotan ekaa työpäivää. Odotan sitä, että kaikki paperiasiat on hoidettu. Odotan, että tytön koulu alkaa. Odotan, että kaikki paperiasiat on hoidettu ja arki on arkea.

Ja tällä hetkellähän olen siis merellä. Yksin, perhe on Suomessa. Lähes koko omaisuus on mulla autossa mukana. Tuntuu vapaalta, mutta perheellisenä ei oikein pääse tosissaan nauttimaan road tripin hurmasta. Tulevaisuudesta täytyy olla ihan eri tavalla huolissaan, kun on perhe.

OdoTIN lapsen tarhan alkua, se alkoi tänään (iik!). Odotan töiden alkua syyskuussa, Odotan arjen kulkemista suunnilleen ongelmitta, Odotan tilipussia, kesä oltu aika luilla kotihoidontuella, Odotan Vaasan reissua reilun viikon kuluttua, ihanaa, rakkaat serkut ja täti pitkästä aikaa ja junamatka pojan kanssa jännittää... olen hyvin muutosvastarintainen ihminen, tällä hetkellä kaikki "melko" hyvin, aina voisi olla siistimpää kotona ja vähemmän ylimääräistä tavaraa...

Hei Mummeliisa!

Olethan tietoinen, että jos menet töihin sairaslomalla ja vaikka katkaiset jalkasi, työpaikan vakuutus ei korvaa.
Tottakai korvaa. Kyllä sairauslomalla saa tehdä sellaisia töitä joihin kuntonsa puolesta kykenee.

"Raukeaako tapaturmavakuutus, jos tulee sairauslomalla töihin?

– Yllättävän usein työnantajat toteavat, etteivät voi ottaa töihin, kun ei ole vakuutukset voimassa. Se on täyttä roskaa ja moneen kymmeneen kertaan selvitetty. Sellaisia vakuutusehtoja ei ole olemassa, että tapaturmaehdot eivät olisi voimassa, jos tulee niin sanotusti sairaana töihin.
"

Lähde

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
rietas
Minäkin muistelen kuulleeni, että tuo, ettei vakuutus korvaisi saikun aikana töissä olevalle, olisi ihan täyttä soopaa? Pitäisi ilmeisesti saada faktaa kehiin, jottei aina levitettäisi väärää tietoa.

"Vieras"
Minulla ei tuota ongelmaa.
Tiedän että hyvin pärjäävät ilman minua.
Ongelmani siinä kohdin että ja jotta itse pärjään huonommin ilman työn asettamia haasteita...

Kyllä minäkin TIEDÄN, että en ole korvaamaton.

Pääni kaipaisi työn haasteita, mutta kroppa kipuineen pistää vastaan. Yhdessä lääkärin kanssa ollaan mietitty, olisiko työpaikalla töitä, jota pystyisin tekemään. En ole keksinyt, eikä kukaan työkaverikaan.

[QUOTE="Vieras";26902999]Kyllä minäkin TIEDÄN, että en ole korvaamaton.

Pääni kaipaisi työn haasteita, mutta kroppa kipuineen pistää vastaan. Yhdessä lääkärin kanssa ollaan mietitty, olisiko työpaikalla töitä, jota pystyisin tekemään. En ole keksinyt, eikä kukaan työkaverikaan.[/QUOTE]

Sinulla selkeästi eri tilanne kuin minulla.
Meillä kyllä hommia joihin pystyn - ainakin jonkin aikaa.

Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26903097:
Lomaa. Loppukuusta pääsee muihin maisemiin reiluksi 2 viikoksi. Odotan sitä kun saan vaan loikoilla tekemättä mitään, ehkä sellaisiakin hetkiä vielä koittaa...
Well come to my world :D. Huoh, alkaa kohta tulemaan korvista tämä kiireettömyys, eikä ä-loma ole edes vielä pässyt alkamaan :D. Nurkat on siivottu moneen kertaan ja vauvatarvikkeetkin hankittu. Ä-lomalla pitää sitten kai vaan leipoilla ja tehdä ruokaa pakkaseen ja tavata kavereita yms. että saa edes jotenkin ajan kulumaan. Tai no, ainahan on tämä palsta :whistle:.

Yhteistyössä