Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Tervehdys himotestaajat! Ajattelin itsekin liittyä testiryhmään, kun tässä kierron puoliväli menossa, eli joskos kohta pääsis itekin testaileen. hih.

Alkuun asti en jaksa tein ketjua lueskella, mutta metsämansikan (viimeisin postaus) testiliuskoissa mie ainakin nään punasti viivaa ekassa ja keskimmäisessä testissä.. toivotaan että siittä vielä vahvistuisivat =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: metsämanssikka
Masu: hienon hailukka viiva siellä, mutta selvä plussan alku :)

Naapurin tyttö: mun silmään ihan tyhjät. : /

Metsämansikka: mä en nyt saa näkyviin ainakaan tuossa viimeisimmässä pc liuskassa muutakuin oudon painauman. Davidin liuskassa näen jotain harmahtavaa. Nyt kun se siitä muuttaisi väriä :)
 
Viimeksi muokattu:
PerhisSiis tä? Aikahuono lukema tuollaiselle viikolle? 7+5? Miten sulla ei ole ensi käyntiä ollu kun jo 12 viikko menossa. Sulla pitäis olla jo pian nt-ultra. Onko sulla aika neuvolaan yleensä annettu vai ovatko olettaneet tuolla arvolla ettei sitä Tarvi edes antaa? Outoa :/
 
Viimeksi muokattu:
Sen verran kysyn Et mitä ne on neuvolassa yleensä kommentoinut? kauhea tilanne joka tapauksessa, ei kai ketään pitäis tuolla lailla kiusata. ilmeisesti vuotoa ei ole näkynyt kuitenkaan?
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Kysysin että onko se ees mahdollista että menkat jäis uupumaan kokonaan ja tulisi vain uusi kierto ovulaatioineen?

Meinaan mulla on kohta sen 14pv myöhässä menkat... tarkalleen ottaen nyt 12pv ja ihan kuin olis ovislimoja... o_O

En oikeasti enää ymmärrä mistään mitään... millon ovistikku sen sitten näyttäisi? sillon tiistaina oli ne tasavahvat viivat mutta sen jälkeen heikompi testiviiva...

Ei ymmärrä... ei vaan ymmärrä... mrrrr...
 
PerhisSiis tä? Aikahuono lukema tuollaiselle viikolle? 7+5? Miten sulla ei ole ensi käyntiä ollu kun jo 12 viikko menossa. Sulla pitäis olla jo pian nt-ultra. Onko sulla aika neuvolaan yleensä annettu vai ovatko olettaneet tuolla arvolla ettei sitä Tarvi edes antaa? Outoa :/
Soitin varatakseni ensikäynnin 7+5 ja sain ajan 10+0, joka peruuttiin HCG:n perusteella :( Täällä näköjään täysin välinpitämätöntä touhua nla:ssa. Nähtävästi ne OLETTAA, etten tarvitse edes aikaa. Olisivat antaneet sen ultra-ajan edes ajoissa niin saisi selvyyden tähän tilanteeseen. Takana useita keskenmenoja vuosien mittaan. Senkin takia ihmettelen neuvolan touhuja.

Vuotoa ei ole tippaakaan tullut. Raskausoireet ovat ja tuntuvat vain vahvistuvan sekä muuttuvan. Alun turvotus on hellittänyt jo, mutta monet muut eivät.

Ainoa neuvolan kommentti on ollut, että odotetaan nyt rauhassa vain sitä ultraa : /
 
Aika pöyristyttävää neuvolan välinpitämättömyys. Ei vaan voi ymmärtää moista.
Me käytiin ar-ultrassa juurikin aiemman keskenmenon takia ja silloin lääkäri sanoi meille, että hänen mielestään ar-ultra pitäisi olla ilmainen kaikille. Sillä esimerkiksi saataisiin mahdolliset hengenvaaralliset ku-raskaudet alkuvaiheessa kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Alkuperäinen kirjoittaja Taikatyttö;26885408:
Aika pöyristyttävää neuvolan välinpitämättömyys. Ei vaan voi ymmärtää moista.
Me käytiin ar-ultrassa juurikin aiemman keskenmenon takia ja silloin lääkäri sanoi meille, että hänen mielestään ar-ultra pitäisi olla ilmainen kaikille. Sillä esimerkiksi saataisiin mahdolliset hengenvaaralliset ku-raskaudet alkuvaiheessa kiinni.
Olisin käynyt ekan testin tehtyäni yksityisellä, jos olisi ollut rahaa mennä. Keskenmenojakin on näiden 9 vuoden aikana kertynyt jo kymmenkunta. Luulisi käytöksen olevan hieman toista, mitä nyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsämanssikka;26885582:
onko sulla perhis vuoto kuitenkin pysynyt poissa?
Viimeiset menkat alkoi 25.5. Kun ne oli loppu, ei ole vuotanut pisaraakaan. Ovis bongattu ja jonkin ajan päästä (n. 2 vkoa) alkoi ällötysolo jota jatkuu vieläkin. Eikä se ole ainoa oire.
 
Naapurin tyttö..
Kysysin että onko se ees mahdollista että menkat jäis uupumaan kokonaan ja tulisi vain uusi kierto ovulaatioineen?

Kyllä on mahdollista..näin siulla saattanut käydä..tai yritystä ollut ja vuoto nyt sitten viivästyy:(..
 
Perhis - mikäli rv7+6 on HCG arvo ollut vain 1..niin varmaanhin Neuvolassa olleet sitä mieltä, että vuoto alkaa omia aikojaan..koska noin matalalla arvolla raskaus ei voi jatkua..
..m u t t a sinua kohtaan tämä piinailu ja odottaminen ei ole kyllä hyvä olleskaan, kurjaa toimintaa:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja metsämanssikka;26885758:
no onhan neuvolallta ihme touhua kyllä! Menetkö siis ultraan 2 vkon päästä? Toivottavasti kaikki hyvin. Niitäkin juttuja olen netistä lukenut joissa raskaus ei ole testeissä kunnolla näkynyt, jospa tämä on niitä :)
Ultra varattu 22.8. Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja se pikkuinen pysyisi loppuun asti matkassa :)

Malttamaton, kun olen niin haen kyl vielä maanantaina testin apteekista :p

Kyllä noita kummia juttuja kuulee.. Esim. ei edes tiennyt olevansa raskaana ja mennyt lääkäriin outojen mahakipujen vuoksi. Syyksi todettu synnytys supistukset :D
 
Testailin taas, marketin liuskalla. Pidättelin noin kaks tuntia ja tässä tulos:




Ei se (mahdollinen) haamuviiva nyt ainakaan vahvistu. Tuossa kuitenki jotain näin ja aamupissalle on yks eli jos siinäkään ei pitkän pidätyksen jälkeen mitään näy, niin raskaana tuskin olen. Tänään on paleltanut ja väsyttänyt tositosi paljon..

Ainiin! Ylempi on testiajalla ja alempi kuivana, mut näkeehän sen noistaki..

Muoks, vielä sen verran, että mittasin just lämmöt. Nyt oli 36,9 tasan, kun normilämpö on 36 tai joskus jopa alle. Toivoa siis on!!
 
Viimeksi muokattu:
Leo: Viiva näkyy luonnossa paljon paremmin ja on mielestäni jo selkeä haamu, en vain jaksanut yrittää ottaa parempaa kuvaa kun näkyy niin selvästi. Mutta vielä ainakin yks testi kaapissa + 2kpl digejä jotka meinaan dippailla täs lähiaikoina vielä. ;)
 
Masu: mä luulen, että esim pc liuska jo näyttäisi sulle aika hyvää viivaa kun nuo herkät pakkaa tulemaan jälkijunassa vaikka ovat muka herkkiä. Selvä haamu mun mielestä siis on, jotenkin ilmaisin asian tuolla vissiin huonosti :D
 
Masu: mä luulen, että esim pc liuska jo näyttäisi sulle aika hyvää viivaa kun nuo herkät pakkaa tulemaan jälkijunassa vaikka ovat muka herkkiä. Selvä haamu mun mielestä siis on, jotenkin ilmaisin asian tuolla vissiin huonosti :D
pc liuskoja ei harmiksi nyt enään oo mut katon mitä noi jäljellä olevat näyttää ja uskon varmaan sit jo niitä. Eli siis toivon kovasti että vahvistuu, viimekierrossa varhainen keskenmeno niin en oo ees oireita halunnu mitenkään nyt seurailla ja yrittäny olla stressaamatta. ja menkkojen mukaan nyt ois rv4+4 mut tikutetun oviksen mukaan n. 4+0 koska ovis oli tosi myöhään vasta. (Ennen esikoista kp oli28-32 ja yhet menkat kerkes vaan olla välissä.
 

Yhteistyössä