valitettavasti joutuu toteamaan että vasurien johtoajatuksena näyttää olevan kateusOlen miettinyt ja laskeskellut ihan samaa, mutta ei tuolla säästötoimenpiteellä ainakaan ruokita sitä halua ajella enää sillä omalla autolla.
Eikä se veroton 0.46 e/km ole mikään niin jättisuuri etuus, että siihen minun mielestäni olisi mitään järkeä puuttua.
Minä en enää aja pitkää työajoa, mutta kyllä mua ketuttaisi, jos ajaisin vielä sen satatonnia vuodessa ja km-korvauksista vielä verotettaisiin.
Vasemmistoliitto ei muutenkaan ole mikään järjen ryhmittymä, eikä heidän kansanedustajiltaan, ministereistä puhumattakaan, voi odottaa mitään kauhean loogista ja järkevää.
Seuraa SKP:n jalanjälkiä...valitettavasti joutuu toteamaan että vasurien johtoajatuksena näyttää olevan kateus
Ja kun ne työt jää tekemättä, ei ihmiset myöskään saa palkkaa, eikä valtio verotuloja.jos korvausta lasketaan, jengi ei aja omalla autolla vaan kilometrit jää ajamatta (ja työt tekemättä) tai firma hommaa työauton
missä säästö?
Siis se säästöhän on yritysten verotuksessa. Kun kilometrikorvaukset vähentävät tulosta ja pienentävät veroja. Työautosta taas firma tai työntekijä (jos autoetu) maksavat veroa.jos korvausta lasketaan, jengi ei aja omalla autolla vaan kilometrit jää ajamatta (ja työt tekemättä) tai firma hommaa työauton
missä säästö?
Dindong ilmeisesti tarkoittaa kodin ja työpaikan välisten matkojen korvaamista, joka joillekin hyväksytään. Suurin ongelma tulee esim. myyntialan ihmisille, edustajille jne, jotka käyttävät omaa autoa.en tiiä miten säästyy ja kelle kertyy mutta mua vituttaa aivan suunnattomasti!! ei se bensa mitään halpaa ole ja töissä on käytävä ja sit sitä korvausta vielä leikataan että pitäsköhän lopettaa työt ja ruveta lusmuilee.
No ei kai koko auton omistamista yhteiskunta voi kustantaa. Kyllähän se auto suurimmalla osalla on ihan muuhunkin käyttöön eikä vaan työmatkoihin.yllä ihan taatusti on tappiollista. Auto on paljon ajavilla TYÖVÄLINE, uusi km korvaus ei kattaisi todellakaan huoltoja tms. Autossa maksaa muukin kuin löpö.