Minkä kokoinen on pieni penis?

  • Viestiketjun aloittaja Galluppi
  • Ensimmäinen viesti
Onko sinuun upotettu alle 12 senttinen ja jos on niin miltä tuntui?
On kahden eri miehen toimesta ja ei tuntunut juuri miltään... Ne kun oli paksuudeltaankin semmoisia oman peukaloni paksuisia. Toinen jäi muutaman kerran panoksi, toisen kanssa ihan seurustelinkin aikani, tiesi muuten mitä teki niin pieni kalu ei sinällään haitannut, joskus harmitti vähän. Toinen oli ihan onneton tumpelo muutenkin ja hyvin pian totesin että siitä miehestä en saa mitään irti. En oikeaa suhdetta enkä varsinkaan seksisuhdetta.
 
: )))))
On kahden eri miehen toimesta ja ei tuntunut juuri miltään... Ne kun oli paksuudeltaankin semmoisia oman peukaloni paksuisia. Toinen jäi muutaman kerran panoksi, toisen kanssa ihan seurustelinkin aikani, tiesi muuten mitä teki niin pieni kalu ei sinällään haitannut, joskus harmitti vähän. Toinen oli ihan onneton tumpelo muutenkin ja hyvin pian totesin että siitä miehestä en saa mitään irti. En oikeaa suhdetta enkä varsinkaan seksisuhdetta.
ja mittanauhalla mittasit nuo kalut? Sulla on varmaan myös paksu peukalo ; )))
 
"minä"
Täytyy kyllä sanoa, etten ole koskaan "kokenut" pientä penistä. Nähnyt olen sellaisen velton pikkurillin, mutta sekin oli kaukaa. Muuten ovat olleet kookkaita.

Johtuukohan se siitä, etten ole koskaan harrastanut mitään yhdenillan -juttuja? Ei ole tullut mitään negatiivisia yllätyksiä :D
 
????
[QUOTE="minä";26836694]Täytyy kyllä sanoa, etten ole koskaan "kokenut" pientä penistä. Nähnyt olen sellaisen velton pikkurillin, mutta sekin oli kaukaa. Muuten ovat olleet kookkaita.

Johtuukohan se siitä, etten ole koskaan harrastanut mitään yhdenillan -juttuja? Ei ole tullut mitään negatiivisia yllätyksiä :D[/QUOTE]

Mikä on käsityksesi kookkaasta?
 
Se taitaa käyttöasteesi olla suht korkea - vai mitä itse sanot?
No mitäpä tuo asia sinulle kuuluu, mutta veikkaan, että 32-vuotiaaksi aina keskiverto. Jopa matalanlainen, välissä kuitenkin liki 10 vuotta yhden miehen kanssa suhteessa ihan uskollisesti. Mutta itse en asiaa häpeile ja nykyistä miestä ei asia häiritse, niin eipä oikeastaan sinun mielipiteesi kiinnosta :whistle:
 
,,,,o
semmoinen on pieni, joka seisokissa ollessaan ei tunnu miltään kun sen käteen sulkee. Lisäksi jos ei tunnu sisällä miltään. Heittäisin mitaski alle 14cm, ja paksuus alle 4cm. Jos on 5cm paksu 13cm patukka niin on parempi kuin 3cm ohut 15cm
 
"Fiorella"
[QUOTE="minä";26836694]Täytyy kyllä sanoa, etten ole koskaan "kokenut" pientä penistä. Nähnyt olen sellaisen velton pikkurillin, mutta sekin oli kaukaa. Muuten ovat olleet kookkaita.

:D[/QUOTE]

Vanha kirjoitus, mutta vastaan silti. Pitäis vaan naistenkin jo tietää, että veltto koko ja juhlakunto eivät aina mene yksi yhteen. Mun miehellä nimittäin on velttona aikamoinen pikkurilli, mutta juhlakunnossa vähintää keskikokoinen. Mitannut en ole mutta arvioisin että 15 cm. Ja paksuuttakin sen verran, että enemmän on tullut pienempiä/pienemmältä tuntuvia vastaan.

Ja vaikka olen synnyttänyt kahdesti, niin välillä jopa tuo tuntuu liian isolta. Ei ainakaan koskaan liian pieneltä.
 
"vieras"
Olispa kiva tietää kuinka monta sormea tarvii työntää rööriin että jotain tuntu. Ei taida 3 riittää. HK sininenkin taitaa olla liina pieni pötkö näihin horoihin :)
 

Yhteistyössä