Vanhempani ovat nyt sitten 8v poikani kanssa "hiljaisuudessa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäkin

Vieras
Kerroin pari pvää sitten täällä, kuinka vanhempani haluaisivat pitää 8v poikaani kaksi viikkoa mökillään. Ja 6v poikani ei päässyt mukaan, vaan hän on hoidossa. Edellytin 8v tuotavan kotiin alkuperäisen suunnitelman mukaisesti tämän viikon perjantaina eli huomenna.

Ja nyt en saa vanhempiini yhteyttä. Tunnen äitini ja hän haluaa vaan osoittaa "valtaansa" lapsenlapsensa suhteen. Laitoin tekstiviestin pojalleni, vanhemmilleni ja sähköpostia heille huomisesta. Soittaakin yritin. Ei mitään vastausta. Ärsyttävää! Tiedän, että äiti ottaa sitten minuun tänä iltana tai huomisaamuna yhteyttä ja huvittuneen huolettomasti toteaa että eivät ole huomanneet yhteydenottoja ja turhaan olen huolissani ja ovat pärjänneet niiiiiiin hyvin jnejne.

[QUOTE="vieras";26815178]Mä voisin heittäytyä ilkeeks ja soittaa poliisit taristaan tilanteen ja olis vika kerta kun olis mun laps matkassa mukana.[/QUOTE]

Nojuu, mutten halua heittäytyä äitini tasolle. Tiedän nämä temput jo omasta lapsuudestani. Parasta on vaan nyt olla välittämättä ja he tulevat huomenna sitten omia aikojaan. Olisin vaan kysynyt, laitanko ruokaa valmiiksi.

[QUOTE="aapee";26815186]Nojuu, mutten halua heittäytyä äitini tasolle. Tiedän nämä temput jo omasta lapsuudestani. Parasta on vaan nyt olla välittämättä ja he tulevat huomenna sitten omia aikojaan. Olisin vaan kysynyt, laitanko ruokaa valmiiksi.[/QUOTE]

Samaa mieltä. :) Mutta sen verran ilkeä olisin, että ruoka odottaisi vaan poikaa. :D Ja sanoisin myös, että olisin tehnyt ruuan teillekin mutta kun en saanut teitä kiinni, niin en sitten viitsinyt.

Voi helv.. mikä idiootti äitis on. Tee sille selväksi, että jos jatkossakin on ongelmia yhteydenpidon kanssa, ei lasta/lapsia voi luottaa hänen mukaansa.

Mä olisin varmaan niin vittumainen, että soittaisin poliisit.

Tai ainakin sanot, etä seuraavalla kerralla tulee poliisit perään jos et tavoita lastasi tiettyy aikaan mennessä.
Ihme "omimista". En oikeasti ymmärrä tuommoista.

mitäs, jos se oletkin sä joka ylireagoit? Huomisesta sovittu niin miks tänään pitäis päivystää puhelimen ääressä??? Kai hän nyt huomenna ilmoittaa monelta tulevat, kun huomisesta olette sopineet, jos eilen olis ollut perjantai niin ymmärtäisin reaktiosi.

• Tykkää
Reactions: Kumikameli
[QUOTE="vieras";26815455]Laita uusi viesti ja siihen, että harkitset poliisille soittamista. Eiköhän vastaus pian saavu.[/QUOTE]
No ei tietysti. Näin ap saisi edelleen vahvistettua itsetunnoton hysteerikkotytär -mainettaan. Reppana ei osaa edelleenkään pitää puoliaan. Äiti vetää ap:ta ihan 6-0.

[QUOTE="juupa juu";26815360]Kuunnelkaa nyt taas itseänne. siis te ketkä keuhkoatte, että "Minä en ainakaa antaisi..." ym Olette niin naiiveja :D
Hauskaa komediaa kerrankin[/QUOTE]

Mun ei tartte "keuhkota", mä totean. Oli kyseessä kuka tahansa ihminen niin en antaisi lastani sellaisen mukaan joka toistuvasti jättää vastaamatta puhelimeen ym. kun hänellä on minun lapseni huollettavanaan... Anna sinä toki omasi, mutta meitä on moneen junaan.

En todellakaan päästäisi lapsiani tuollaisten isovanhempien mukaan enää.

Mistä sitä tietää jos siellä reissussa joku kerta oikeastikin sattuu jotain mutta mistä sitä osaisi epäillä kun isovanhemmilla on vaan sellainen hauska tyyli että ei kiusallakaan vastata puhelimeen tai laiteta edes viestiä että kaikki on ok.
Tuohan se tietysti kivaa pientä jännitystä kun saa odottaa tuodaanko lapsi kunnossa kotiin sovittuna ajankohtana vai jääkö joku kerta kaikki tulematta.

Jos ei osaa aikuisten pelisäännöillä toimia niin silloin ei tarvitsisi mun lapsien kanssa leikkiä.
Ja se on fakta.

Eikö he olleet mökillä? Kuka siellä puhelinta jatkuvasti vahtaa? Meillä 16 v oli soitellut eilen kahden aikaan, kun oltiin vesipuistossa muun perheen kanssa. Tiesi hyvin, ettei siellä kukaan puhelinta päivystä, omani oli jopa kotona.

Mökillä ei rannassa tai veneilleissä puhelimia ollut mukana, mitä niitä sinne kastumaan. Usein tuli vasta illalla katsottua puhelinta, jos edes silloinkaan.

[QUOTE="vieras";26815642]Eikö he olleet mökillä? Kuka siellä puhelinta jatkuvasti vahtaa? Meillä 16 v oli soitellut eilen kahden aikaan, kun oltiin vesipuistossa muun perheen kanssa. Tiesi hyvin, ettei siellä kukaan puhelinta päivystä, omani oli jopa kotona.

Mökillä ei rannassa tai veneilleissä puhelimia ollut mukana, mitä niitä sinne kastumaan. Usein tuli vasta illalla katsottua puhelinta, jos edes silloinkaan.[/QUOTE]

Sitä mäkin mietin. Voiko ap olla varma, että vastaamattomuus on tahallista. Meillä ainakin voi olla, että katson ekaan kertaan puhelimeeni illalla maate mennessä ja vasta silloin huomaan jonkun yritelleen tavoittaa minua.

Hullua olisi, jos joku soittelisi polisit perään, kun en olisi puhelimeen vastannut, vaikkakin hänen lapsensa olisi kanssani.

[QUOTE="vieras";26815642]Eikö he olleet mökillä? Kuka siellä puhelinta jatkuvasti vahtaa? Meillä 16 v oli soitellut eilen kahden aikaan, kun oltiin vesipuistossa muun perheen kanssa. Tiesi hyvin, ettei siellä kukaan puhelinta päivystä, omani oli jopa kotona.

Mökillä ei rannassa tai veneilleissä puhelimia ollut mukana, mitä niitä sinne kastumaan. Usein tuli vasta illalla katsottua puhelinta, jos edes silloinkaan.[/QUOTE]

Mökillä he ovat. Laitoin tekstiviestit eilen poikani puhelimeen ja äidilleni. Tänään sähköpostia ja yritin soittaa. Jep, voi olla että eivät vaan "kerkiä" puhelimeen, mutta kun tiedän heidän normaalisti vastaavan heti. Ja tunnen äitini.

Heidän mökilleen on meiltä 520km, joten en lähde poikaa hakemaan :D Vanhempani itse halusivat pojan hoitoon, ettei pojan tartte olla yksin kotona, mutta sovimme että huomenna tulevat takaisin meille. Alkoivat sitten tiistaina vääntämään jo, että ovat vielä ensi viikon perjantaihin ja sen jälkeen sitten alkoi tämä "telehiljaisuus".

siis heidän pitäisi ajaa 1000 km nyt vikonloppuna? vai jäisivätkö teille viikonlopuksi?

vai vietkö sinä pojan? ehkä järkevintä on todella olla nyt siellä se vkl kun matka on noin pitkä.

Yhteistyössä