Minkä kokoiset tissit ovat isot?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
on isot
Sen kokoiset, että liiviostoksilla jo silmämääräisesti isolta näyttävät kupit on pienet ja ne huvittavan jättimäiset onkin ne sopivat... Mekko ostoksilla voi harkita vain erittäin joustavia kankaita, koska lantiolta ja vyötäröltä sopiva on rinnoista auttamattoman pieni... ja rinnoista sopiva mekko taas on alaosataan teltta...paitapuserosta täytyy jättää puolet napeista auki tai ottaa vyötäröltä jättimäinen koko... tunikamainen paita tuo monta lisäkiloa, kun kaapu laskeutuu suorana alas tisseistä saaden kropan näyttämään omena vartalolta... isot tissit on sellaiset, että vaatteet joutuu valitsemaan niiden mukaan ja siltikin joskus häpeää niiden kokoa.
Kuvittelin eka kuvassa (ennen avaamista) olevan jotkut jättimäiset pilakuva rinnat, kun niille naureskeltiin. Taitavat kuitenkin olla aika lähellä omiani.

tissikäs
^ Kuulostaa tutulta. Mulla on rinnanalusen ja ympäryksen erotus melkein 30cm. En muutenkaan ole mikään hoikka, mutta esim. koon 40-42 vaatteet sopivat hyvin PAITSI rinnoista. Ei tulisi ikipäivänä mieleen lähteä ostaan kauluspaitaa :D

....
[QUOTE="vieras";26789385]No mä ostin tänään just rintsikat 70C. Mulla on kyllä pienet rinnat.[/QUOTE]

Minulla on 70B, enkä ole kyllä ajatellut että olisivat mitenkään hirmupienet pienet :/

Joskus 10-15 vuotta sitte D- ja etenkin DD-kuppeja pidettiin isoina. Nyt ne on vissiin ihan minit, ku porukalla on jotain hiton H:ta ja G:tä.

Kai tämä on samaa huijausta kuin vaatekokojen kasvaminen. Kuvitellaan olevan tosi hoikkia ja isotissisiä ku vaatteet on kokoa 38 ja rintsikat tuplaäffät. Ja oikeasti näyttää vain pulskalta manaatilta :D

"vieras"
Tuosta rintojen alapuolella otetusta mitasta: toki se jollain voi olla esim 65, mutta tämäkin täällä näillä isompikuppisilla ja pieniympärysmittaisilla voi johtua siitä, että rintaliivit ovat päällä ollessan aika alhaalla. Näin usein, jos rinnat eivät ole enää nuoren tytön rinnat.

Näin on esimerkiksi äidilläni, jollla ympärys on aina ollut vain 70 ja olen äitiäni paljon sirompi ympäryksellä 75, minulla liivit ovat ylempänä niin kuin rinnatkin. Veikkaan, että tässäkin on syy miksi näyttää, että täällä on paljon isokuppisia naisia, imettäneiden rinnat usein laskeutuvat ja rintaliivit asettuvat parhaiten päälle ollessaan kiinnityskohdaltaan alempana.

Tuli vain mieleen. Nimimerkillä 50-kiloinen, XS-kokoinen, jolla ympärysmitta 75.

"jaa"
[QUOTE="vieras";26794674]Tuosta rintojen alapuolella otetusta mitasta: toki se jollain voi olla esim 65, mutta tämäkin täällä näillä isompikuppisilla ja pieniympärysmittaisilla voi johtua siitä, että rintaliivit ovat päällä ollessan aika alhaalla. Näin usein, jos rinnat eivät ole enää nuoren tytön rinnat.

Näin on esimerkiksi äidilläni, jollla ympärys on aina ollut vain 70 ja olen äitiäni paljon sirompi ympäryksellä 75, minulla liivit ovat ylempänä niin kuin rinnatkin. Veikkaan, että tässäkin on syy miksi näyttää, että täällä on paljon isokuppisia naisia, imettäneiden rinnat usein laskeutuvat ja rintaliivit asettuvat parhaiten päälle ollessaan kiinnityskohdaltaan alempana.

Tuli vain mieleen. Nimimerkillä 50-kiloinen, XS-kokoinen, jolla ympärysmitta 75.[/QUOTE]

Ihan terhakoilla rinnoillakin voi olla pieni ympärysmitta, jos on kapeaa mallia. Itse oon alle 50-kiloinen, myös XS-kokoinen ja ympärysmitta on alle 65 ;)

"..."
Minulla on 70B, enkä ole kyllä ajatellut että olisivat mitenkään hirmupienet pienet :/

Joskus 10-15 vuotta sitte D- ja etenkin DD-kuppeja pidettiin isoina. Nyt ne on vissiin ihan minit, ku porukalla on jotain hiton H:ta ja G:tä.

Kai tämä on samaa huijausta kuin vaatekokojen kasvaminen. Kuvitellaan olevan tosi hoikkia ja isotissisiä ku vaatteet on kokoa 38 ja rintsikat tuplaäffät. Ja oikeasti näyttää vain pulskalta manaatilta :D
Tätä juuri ajattelin. En nyt ehkä sanoisi ketään pulskaksi manaatiksi ;) Mutta jotain noiden kokojen kanssa on tapahtunut.

Vaikka keskivertotissi olisikin kasvanut B-kupista C-kuppiin, niin ei silti voi millään olla suoranaista epidemiaa H- ja G-kuppeja, joita ei vielä 10-15-vuotta sitten edes oikeastaan tunnettu. Vai näkyykö katukuvassa ihan oikeasti paljonkin tämänmallisia vartaloita?

http://media.myfoxphilly.com/slideshows/implants/1/imgMed/050708implants2.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_CR1EINe8uM8/S8iu4-b2z_I/AAAAAAAACKM/0yXYvNGPXAM/s1600/heidi.JPG

Ensimmäisessä siis H-kuppi ja toisessa G-kuppi pienellä ympärysmitalla.

kkkhhh
[QUOTE="vieras";26794674]Tuosta rintojen alapuolella otetusta mitasta: toki se jollain voi olla esim 65, mutta tämäkin täällä näillä isompikuppisilla ja pieniympärysmittaisilla voi johtua siitä, että rintaliivit ovat päällä ollessan aika alhaalla. Näin usein, jos rinnat eivät ole enää nuoren tytön rinnat.

Tuli vain mieleen. Nimimerkillä 50-kiloinen, XS-kokoinen, jolla ympärysmitta 75.[/QUOTE]

Itse 170/54, 67cm eikä rinnat roiku yhtään. Vyötärö 63

Siis toki näyttää siltä, että nuorilla on katukuvassa isommat rinnat, johtuu se sitten juomaveden hormoneista tai topatuista rintsikoista. Mutta tuskin tälläkään palstalla kauheasti teinejä pyörii, ja väittäisin että minun ikäluokassani (n. 30-v.) juuri se B-kuppi taitaa olla yleisin. Jos nyt siis omia tuttujani mietin. Parhailla ystävilläni on kuppikoko 70AA, 80B, 75B, 80C, 80B, ja itselläni siis se 70E/75DD. (Älä kysy mistä tiedän kaverieni kuppikoot, keskusteltiin aiheesta juuri jonkin aikaa sitten ;))
Mä en muiden tissien koosta tiedä, mutta mä käytin vielä 10 vuotta sitten aivan väärän kokosia tissiliivejä. Käytin siis 80 D kokoisia liivejä ja kun en paremmasta tiennyt ja ostin tissiliivini seppälästä yms paikoista, oli tuon kokoset lähimpänä hyvää.
Mutta oikeesti, toi ympärysmitta oli aivan liian suuri. Liivit nousi selästä tosi korkealle eikä ne pysyneet kunnolla päällä. Ja kas kummaa, kun vihdoin tajusin mennä ihan kunnolliseen alusvaateliikkeeseen, sainkin huomata mun kokoni olevan 70-75 E-G ja kas kummaa, nämä koot on siinä 80 D:n rinnakkaiskokoina. Eli siis periaatteessa mulla oli joo oikeen kokoset liivit jos aatteli et tissit pitää sinne mahtua, mutta ne oli vaan aivan väärän kokoset sen ympärysmittansa suhteen :)

Ja mä en kyllä ihan oikeasti voi enää nykyään tajuta miten pystyin käyttämään niin väärän kokosia liivej. Nimittäin joskus ihan huvikseen koittanut päälleen anhan mitotuksen mukaisia liivejä ja ne on aivan kamalan tuntuiset päällä.

Yhteistyössä