H80
Mää ainaskin tykkään ja tuntuu tykkäävän moni muukin miesAika hirveet. Tykkääkö joku näistä, siis nainen?
Mää ainaskin tykkään ja tuntuu tykkäävän moni muukin miesAika hirveet. Tykkääkö joku näistä, siis nainen?
En tiedä, mutta tuo musta toppi valkoisen T-paidan alla ei ole kovin imarteleva yhdistelmä...Aika hirveet. Tykkääkö joku näistä, siis nainen?
http://4.bp.blogspot.com/-jZZ8i7IMx4k/T3MEZv3jA8I/AAAAAAAABCA/7NMkfPMuqsE/s1600/017.JPGMää ainaskin tykkään ja tuntuu tykkäävän moni muukin mies
Hahhaaa Toihan on oikein lihava nainen, rinnanympäryskin varmaan 115 jos riittäkään Sori ny jos loukkasin jonkun itsetuntoa.Alkuperäinen kirjoittaja Lisää isoa;26789930:
no oikeesti tietenkinOikeesti? Vai vittuiletko vaan?
No millanen läski äijä itse olet?Hahhaaa Toihan on oikein lihava nainen, rinnanympäryskin varmaan 115 jos riittäkään Sori ny jos loukkasin jonkun itsetuntoa.
No on sulla maku. =Dno oikeesti tietenkin
Pus pus sullekkinAlkuperäinen kirjoittaja yök;26789980:No millanen läski äijä itse olet?
No kuvan perusteella kyllä näytti samankokoisilta. Mittailin äsken kuppikokoni ja kyllä se B/C on, niin kuin on ollut aina teinistä asti. Ympärys rintojen alta 72 cm ja rinnanympärys 88 cm eli erotus on 16 cm mikä on siis B/C.
Neljän eri liikkeen myyjät, kolmessa eri maassa on siis kaikki ollu väärässä. Mun omasta tuntumasta puhumattakaan. JOS sulla on saman kokoset rinnat ku mulla, on sulla TODELLA väärän kokoset liivit, kuten suurimalla osalla muistaki naisista.
Googlen kuvahakuun kun laittaa 70C, niin tällaisia kuvia se tarjoaa:Tääläkin pituutta 174cm ja 70C. Pienet on, sellaset just kouriin sopivat.