Minkä kokoiset tissit ovat isot?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Anne";26789857]Meneppäs katsomaan jotain 65D liivejä, eivät ole kuule kovinkaan isot, ei varsinkaan edes kirjainta vaille poikkeuksellisen suuret.[/QUOTE]

Tiedän, että pieni ympärysmitta vaikuttaa, itsellekin sopii yhtä hyvin 70C ja 75B.

vrs
[QUOTE="vieras";26789852]Ehkä muistan väärin, mutta julkaisit jonkun kuvan itsestäsi lähdössä treffeille tai jonnekin juhliin. Sen kuvan perusteella sulla oli samankokoiset tissit kuin mulla ja mun on 75B.

Mun käsitys on, että jos kirjain on jotain enemmän kuin D on henkilöllä todella poikkeuksellisen suuret rinnat ja ei sulla kuvassa ainakaan ollut.[/QUOTE]

:LOL:

Neljän eri liikkeen myyjät, kolmessa eri maassa on siis kaikki ollu väärässä. Mun omasta tuntumasta puhumattakaan. JOS sulla on saman kokoset rinnat ku mulla, on sulla TODELLA väärän kokoset liivit, kuten suurimalla osalla muistaki naisista.

"vieras"
Nykyään kauppojen mitoitukset on kyllä ihan perseestä..
Itselläni oikeasti B-kupin pienet tissit ja silti omistan hyvin istuvat C- ja D-kokoiset liivit.

Olen ottanut mitat osaavalla myyjällä rintaliiviliikkeessä kahdesti muutaman vuoden aikana ja on oikeasti B-kuppi.
Kun menen jonnekin peruskauppaan ostamaan liivejä, lindex, seppälä, hm ym. niin saan aina ottaa isommat.

"noo"
[QUOTE="vieras";26789284]Hmm, E ta F on kyllä minun mielestäni iso, vaikka olisi millainen mitoitus kyseessä. :) Ainakin ennenvanhaan (=parikyt vuotta sitten) A-kuppia kuvattiin pieneksi, B:tä keskikokoiseksi, C:tä suurehkoksi ja D:tä erittäin suureksi. Ilmeisesti asiat ovat sitten muuttuneet ja keskikoko on kasvanut. Ihmisten yleinen painonnousu lienee yhteydessä tähän?[/QUOTE]

Mua hämmästyttää, että naisetkin aina puhuu vaan kuppikoosta. Joku 60F on vähän eri tavalla "iso" kuin 80F...

"vieras"
:LOL:

Neljän eri liikkeen myyjät, kolmessa eri maassa on siis kaikki ollu väärässä. Mun omasta tuntumasta puhumattakaan. JOS sulla on saman kokoset rinnat ku mulla, on sulla TODELLA väärän kokoset liivit, kuten suurimalla osalla muistaki naisista.
No kuvan perusteella kyllä näytti samankokoisilta. Mittailin äsken kuppikokoni ja kyllä se B/C on, niin kuin on ollut aina teinistä asti. Ympärys rintojen alta 72 cm ja rinnanympärys 88 cm eli erotus on 16 cm mikä on siis B/C.

"Anne"
[QUOTE="vieras";26790057]No kuvan perusteella kyllä näytti samankokoisilta. Mittailin äsken kuppikokoni ja kyllä se B/C on, niin kuin on ollut aina teinistä asti. Ympärys rintojen alta 72 cm ja rinnanympärys 88 cm eli erotus on 16 cm mikä on siis B/C.[/QUOTE]

Lindexin kokotaulukon mukaan liivikokosi on 70c/d
Changessa 65E
(Muistan kun käytin itse b-kuppia, liivit istui huonosti, nousi kun käsiä nosti, olkaimet putoili ja rinnat pulpahti liiveistä jos vähänkin kumartui.
Mistä ostat liivisi?

"vieras"
[QUOTE="Anne";26790086]Lindexin kokotaulukon mukaan liivikokosi on 70c/d
Changessa 65E
(Muistan kun käytin itse b-kuppia, liivit istui huonosti, nousi kun käsiä nosti, olkaimet putoili ja rinnat pulpahti liiveistä jos vähänkin kumartui.
Mistä ostat liivisi?[/QUOTE]

Ihan henkkamaukasta oon ostanut. Hyvin istuvat. Mun tissit ei roiku yhtään, joten eivät myöskään pulpahtele liiveistä pois tai muuta. Pitäisi varmaan laittaa kuva itsestäni juuri ostetuissa 75 B liiveissä niin ette olisi huolissanne, että on liian pienet liivit ;)

"ups"
Mulla on 70G eikä tosiaan ole mitkään järkyttävän isot. Sen sijaan esim. 100G on jo iso. Mun teinitytön liivikoko on 60F ja ihan pieneltä ja hoikalta hän näyttää jopa rintojen kohdalta. Vaikuttaa siltä tämänkin keskustelun perusteella, että suurin osa naisista ei edelleenkään ymmärrä, miten nuo liivikoot menee. Pelkkää kirjainta on tosiaan ihan turha tuijottaa. Se ei yksin kerro rintojen koosta paljon mitään. Tietenkin sen verran, että 60F on isompi kuin 60C, mutta siltikin voi olla ihan muutamista senteistä kyse.

"Anne"
[QUOTE="vieras";26790115]Ihan henkkamaukasta oon ostanut. Hyvin istuvat. Mun tissit ei roiku yhtään, joten eivät myöskään pulpahtele liiveistä pois tai muuta. Pitäisi varmaan laittaa kuva itsestäni juuri ostetuissa 75 B liiveissä niin ette olisi huolissanne, että on liian pienet liivit ;)[/QUOTE]

Ei minunkaan rinnat roiku, mutta kyllähän ne vähän liikkuvat. En ole huolissani liiveistäsi, mutta ei kannata olla varma sielläkään päässä, että pelkän kuvan perusteella voit sanoa koon.

Hmm...
[QUOTE="vieras";26790115]Pitäisi varmaan laittaa kuva itsestäni juuri ostetuissa 75 B liiveissä niin ette olisi huolissanne, että on liian pienet liivit ;)[/QUOTE]

Niin pitäisi. :)

tissikaksonen
[QUOTE="vieras";26789385]No mä ostin tänään just rintsikat 70C. Mulla on kyllä pienet rinnat.[/QUOTE]

Tääläkin pituutta 174cm ja 70C. Pienet on, sellaset just kouriin sopivat.

fffff
[QUOTE="vieras";26790115]Ihan henkkamaukasta oon ostanut. Hyvin istuvat. Mun tissit ei roiku yhtään, joten eivät myöskään pulpahtele liiveistä pois tai muuta. Pitäisi varmaan laittaa kuva itsestäni juuri ostetuissa 75 B liiveissä niin ette olisi huolissanne, että on liian pienet liivit ;)[/QUOTE]

Eipä roiku mullakaan, yhtään, muttei 75D mahdu B-kuppiin vaikka miten tunkisin.
H&M kamat liian pieniä, väkisin saa survoa isoimpaan C-kupin liiviin ja jää hirmuiset painaumat/rinnat tursuaa ulos.

Isommat koot onkin kaikkialla aika epätrendikkäitä. Liki kaikkialla.

"vieras"
[QUOTE="Anne";26790133]Ei minunkaan rinnat roiku, mutta kyllähän ne vähän liikkuvat. En ole huolissani liiveistäsi, mutta ei kannata olla varma sielläkään päässä, että pelkän kuvan perusteella voit sanoa koon.[/QUOTE]

En mä ole ollut tässä ketjussa mitään muuta kuin ihmettelemässä, että miten samankokoisen näköiset rinnat samalla ympärysmitalla voi olla toisella kokoa F ja itselläni kokoa B. Ei mun silmät nyt niin väärin näe. Mulla on monta ystävää, joilla on oikeasti isot rinnat, heillä koko on juurikin tuota luokkaa E ja F.

Yhteistyössä