Minkä kokoiset tissit ovat isot?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Itselläni on siis c-kuppi (tavallisesti 75C-kokoiset liivit käy) ja olen aina pitänyt näitä melko isoina ja tämänsuuntaista kommenttia olen saanut näihin tutustumaan päässeiltä miehiltäkin. :) Nyt kuitenkin ihmetyttää, kun esim. tällä palstalla (ja muuallakin) naiset puhuvat jopa f-kokoisista(!) tisseistä! Voi herranjumala, millaiset lollot tuollaiset mahtavat olla?!

asefas
Mulla on 75F ja nää on kyllä isot. Ei mitkään riipat, vaan ihan kiinteät ja suuret. 75C on mielestäni keskikokoinen. Ketjuliikkeiden D-kuppikin on yllättävän pieni.

ei kauhistelu auta
no ittelläni on 65E tai 70D ja voisin kyllä ottaa mieluusti B:t, mutta sitä ei multa kysytty, kun geenejä jaettiin. ei nämä nyt silleen isotisot ole, mutta usein kyllä huomaan, että ittelläni on isommat kuin suurimmalla osalla.

Olen huomannut, että nykyään moni puhuu jonkun Change-tms. merkin mukaisia kokoja, ja ne ovat kirjaimeltaan jotenkin eritavoin mitoiteut. (Tai onko sitten jotenkin mukavampaa sanoa kookseen 75F kuin 75D?) Tein joskus sen laskurilla kokotestin, ja mun koko oli just joku E, F tms. Ja olen ennemmin pieni- kuin isorintainen. Tai ehkäpä hyvin keskikokoinen.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
ei kauhistelu auta
jatkan vielä, että joidenkin tuntemieni ihmisten mielestä rintani ovat pienet, joidenkin mielestä isot, joten mitään absoluuttista ei tästä asiasta voi sanoa... riippuu ihan minkä kokoisiin on tottunut, millaiset itsellä on jne.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26789260:
Olen huomannut, että nykyään moni puhuu jonkun Change-tms. merkin mukaisia kokoja, ja ne ovat kirjaimeltaan jotenkin eritavoin mitoiteut. (Tai onko sitten jotenkin mukavampaa sanoa kookseen 75F kuin 75D?) Tein joskus sen laskurilla kokotestin, ja mun koko oli just joku E, F tms. Ja olen ennemmin pieni- kuin isorintainen. Tai ehkäpä hyvin keskikokoinen.
Hmm, E ta F on kyllä minun mielestäni iso, vaikka olisi millainen mitoitus kyseessä. :) Ainakin ennenvanhaan (=parikyt vuotta sitten) A-kuppia kuvattiin pieneksi, B:tä keskikokoiseksi, C:tä suurehkoksi ja D:tä erittäin suureksi. Ilmeisesti asiat ovat sitten muuttuneet ja keskikoko on kasvanut. Ihmisten yleinen painonnousu lienee yhteydessä tähän?

"Kipa"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26789260:
No ei ole mulla changen mukaan ja silti kuppikoko G.

[QUOTE="vieras";26789284]Hmm, E ta F on kyllä minun mielestäni iso, vaikka olisi millainen mitoitus kyseessä. :) Ainakin ennenvanhaan (=parikyt vuotta sitten) A-kuppia kuvattiin pieneksi, B:tä keskikokoiseksi, C:tä suurehkoksi ja D:tä erittäin suureksi. Ilmeisesti asiat ovat sitten muuttuneet ja keskikoko on kasvanut. Ihmisten yleinen painonnousu lienee yhteydessä tähän?[/QUOTE]

Niin, mun taviskoko on 75C, mutta Changen laskurilla tuli muistaaksen 70-75F. Sitä tarkoitin, että se kirjain ei kerro totuutta - pitää ketoa puhuuko tavallisesta vai changen kokotaulukosta. Nykyään yllättävän moni puhuu noista changen koista.

nohh
Eiköhän se ole suhteellista. Jos 180-senttisellä tuhdilla naisella on c-kuppi, ei rinnat kovin isolta näytä. Kun taas 150-senttisellä hoikalla naisella c-kuppi näyttää jo isolta.

"vieras"
:LOL: Kun katselee niitä teidän laittamia omakuvia niin ei kyllä yhdelläkään näytä tissit miltään isoilta tai edes B-kokoa isommilta. Tehän puhutte aivan täyttä paskaa kaikki.

"Anne"
Minulla on DD/E eikä nämä ole normaalia isommat, ei roiku, ei pysy kynä alla tms.
Pelkkä kirjain kun ei kerro yhtään mitään. Minulla ympärys on 65 joten joku E ei ole iso.

Yhteistyössä