"saako" miehesi tanssia ja seurustella muiden naisten kanssa yöelämässä?!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Annukka"
En vaan pysty tajuamaan, että miksi ihmeessä varattu ihminen lähtisi tanssimaan joidenkin tuntemattomien kanssa?
Harvemmin baareissa ne ihan kaverimielellä tanssimaan tulee hakemaan. Samoin randomeiden kanssa jutteleminen. Ei minulle seurustellessani ole tullut edes mieleen tehdä mitään tuollaista. En tuomitse ketään, mutta en vaan tajua. Myöskään sitä, miksi haluaisi flirttailla muille? Tuntuu oma parisuhde aika superhyvältä näitä jotain juttuja lukiessa :D Ja hyvä se onkin, ja siksi ei ole tarvetta moisiin.

"Annukka"
Ja miksi ihmeessä te jotkut mollaatte niitä joille riittää vain oma rakas? Jos ei tee mieli ketkutella tai flirttailla toisten kanssa niin eikö se ole vain hyvä? Taitaa olla "hieman" kateutta ilmassa teillä

Kyllä saa jos mieli tekee. En katso sitä miksikään vakavaksi asiaksi. Kyllä minäkin tanssin ja juttelen miehien kanssa. Ja minulle on ihan yhdentekevää saako joku muu mies tehdä samoin tai ei tai nainen ei tanssi tai juttele miehille.

Kyllä mä itsekin tanssin joskus muitten miehien kanssa, mutta ne on kyllä yleensä tuttuja. Joten ei mulla tanssimista vastaan mitään ole, mut melkoinen velho saa olla et mieheni tanssiin saa :D
Juttelu on ihan ok, kunhan ei koko iltaa vietä kylki kyljessä. Ihan tuntemattomien kanssa tuskin jutulle jäisikään. Kyllä mä osaan mustasukkainenkin olla, mutta en tuommoisista asioista.

Minä en tanssi, siis kenenkään kanssa. Mies kuitenkin toisinaan intoutuu tanssimaan, joten yksinäänkö sen pitäisi siellä lattiallla pyörähdellä :D

Mies siis todellakin saa tanssia kenen kanssa huvittaa, ja juttelua ei ole tullut myöskään mieleen kieltää. Juttelen minäkin ihmisten kanssa, olivat ne sitten naisia tai miehiä.

"vieras"
Kyllä "saa", enkä tiedä mitä tekee baareissa käydessään, kun emme käy yhdessä. Jos joskus ääriharvoin olemme sellaisessa paikassa yhdessä, jossa tanssitaan, tanssimme enimmäkseen yhdessä, mutta kyllä muittenkin kanssa voi tanssia.

[QUOTE="Annukka";26747677]enkä tuolla juttelulla tarkoita mitään muutaman sanan heittoa, vaan että alkaisi ihan kunnolla jutella ja viettää aikaa siellä..o_o[/QUOTE]

Miksi ihmeessä ihmiset käy baarissa? Eikö juuri siksi, että otetaan vettä väkevämpää ja jutella erilaisista asioista toisten ihmisten kanssa. En mä ainakaan mene baariin vain säästä kertomaan vaan sielä on mukava jutella syvällisiä (muidenkin kuin oman ukon kanssa).

"titi"
Tottakai saa..Miksipä ei.
Ihmettelen suuresti sellaista,että heti kun ruvetaan seurustelemaan,ei saisikaan enää jutella muiden kanssa,tai tanssia heidän kanssaan.
Miksi minä olisi se ainoa nainen mieheni elämässä,jolle mieheni saisi jutella saati tanssitaa,puhumattakaan omalle kohdalleni.Tykkään edelleen jutustella tuntemattomienkin ihmisten kanssa,samoin käydä heidän kanssaan tanssimassa.
On se ihmeellistä ,että parisuhteesta pitää tehdä vankila,ihme sääntöineen ja toisen vapautta rajata.

mulle tulisi kyllä paha mieli, jos se olisi sellaista koko illan jatkuvaa flirttailua ja jos se olis mun mies joka tarkoituksella hakeutuisi jonkun vieraan naisen luo ja juttuihin mukaan olemaan,tanssimaan ja istumaan.

"Tuikku"
[QUOTE="jaa";26502708]Mutta yöelämässä tanssiminen voi johtaa johonkin muuhun, ihastumiseen, puh numeroiden vaihtoon. Tanssi on ok oman miehen kanssa, mut ei toisten, olen edelleen sitä mieltä! Varsinkin yöelämässä tanssimisessa muun ihmisen kanssa on omat vaaransa, varsinkin jos on nauttinut alkoholia. Varmaan lähes jokainen tietää mistä puhun, ainakin osa ymmärtää.[/QUOTE]

Joo, VOI johtaa, mutta aina ja kaikilla ei johda. Toisaalta, alkoholia voi nauttia muuallakin kuin yöelämässä, ja toisaalta, voi tanssi (tai mikä tahansa muukin asia) johtaa johonkin muuhun. Jos mies/vaimo on pettääkseen niin voi se pettää missä tahansa.

lucifer
[QUOTE="mä";26503065]Just... ne muuten on kans aika pahoja paikkoja. Mä aikanani eron jälkeen läksin monesti vaelluksille ja tapasin reissuilla yksinäisiä mies matkaajia... autiotuvat on aika romanttisia paikkoja ja niissä tapahtuu kaiken näköistä :D[/QUOTE]jaa, noilla reissuilla tuskin tapahtuu tai sitten ukko on kaappi homo ja nai kavereitaan perseeseen:popcorn:

• Tykkää
Reactions: A-H
"AMA"
Mä suuttuisin, jos mies kävis muiden kanssa tanssimassa. Mutta siis suuttuisin sen takia, koska se ei suostu tanssimaan minun kanssa :D Jos se tanssis myös minun kanssa, niin sitten sais kyllä tanssittaa ihan ketä tahansa..

Sitä paitsi mulla on niin kova itsetunto, että en todellakaan usko, että niissä baareissa jossa mies käy, olisi yhtään naisihmistä, josta mies kiinnostuisi enemmän kuin minusta :D Hölmöhän tuo olisi jos jonkun muun matkaan lähtisi, kun kotona odottaa jotain niin hyvää kuin MINÄ!

mulle tulisi kyllä paha mieli, jos se olisi sellaista koko illan jatkuvaa flirttailua ja jos se olis mun mies joka tarkoituksella hakeutuisi jonkun vieraan naisen luo ja juttuihin mukaan olemaan,tanssimaan ja istumaan.
Peesaan. Ja jos joku vieras haluaa miehen kanssa sanan vaihtaa, niin mikäs siinä. Mies tuskin jää pidemmälle jutulle kuitenkaan. Saattaisi se tanssahtaakin. Aina se on minun viereen pilkun jälkeen könynnyt.

Vaakamambot ja nyhjäämiset on eri juttu ja sen tiedämme molemmat.

antaisin luvan tansseihin ja seurusteluun,kunhan ukkelini tulee mun viekkuun nukkuu yöks.ei tietty suudelmii sun muita saa tapahtua.ja just lauantaina äijäni oli primessä yhen mies puolisen kaverin kanssa,ja tää kaveri iski naisia parhaansa mukaan ja tanssitti j.n.e seuraavana aamuna se harmitteli ku mun mies ei tehny muuta ku istu pöydän ääres kaljal,ois voinu sentään tanssiin menna naisten kans :) ja joo,ois voinu mennä mun puolest tansittaa...

"nainen"
Jutella saa, tanssiakkin saa porukassa, mutta en kyllä tykkää jos tanssis esim. hitaita toisen naisen kanssa. Jossain lavatansseissa toki sais tanssia muiden naisten kanssa, mutta ei se tanssi minunkaan kanssa eli tuskinpa. :p

Yhteistyössä