HuOmenta !!

Huomenta! Lähtisin lenkille, mutta pikkuveli odottaa kyytiä lentokentälle. Ehkä sen jälkeen! Ja tosiaan, ihanalta näyttää sää, kirkas taivas :)

Niin, ja kivaa iltaa vielä, irrottelehan riittävästi mutta ei liikaa ;)

"vilma"
Huomenta!

Tänään tuli nukuttua vähän pidempään kun on viimeinen lomapäivä :) Maanantaina alkaa arki mutta onneksi lapset saa vielä lomailla.

Pian pääsen kynsihuoltoon :)

Mukavaa iltaa Maraboulle!

• Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta
Kohta kledjut niskaan ja töihin(työharjotteluun ). Se ois niinku eka kokonainen viikko takana.
Vihdoinkin mä olen löytänyt alan josta mä tykkään ihan 10:llä. Tää on se mun juttu :)
Ei tarvii illalla jo ajatella että voi vitt.. onks pakko mennä nukkumaan ja herätä huomen aamulla töihin. Ja sitten taas aamulla ajatella että voi vit onks ihan pakko mennä bussiin.

:)

• Tykkää
Reactions: aamuntorkku
[QUOTE="vilma";26728200]Huomenta!

Tänään tuli nukuttua vähän pidempään kun on viimeinen lomapäivä :) Maanantaina alkaa arki mutta onneksi lapset saa vielä lomailla.

Pian pääsen kynsihuoltoon :)

Mukavaa iltaa Maraboulle![/QUOTE]

kiitos :)

Hyvää huomenta, jälleen paistaa aurinko eilisen harmaan päivän jälkeen mutta viileetä, toivottavasti tuosta lämpenee. Ja tänään sitä aurinkoa kaivataan illalla kun lähden kesän ehkä ainoalle viihdevisiitille tonne paikalliseen "kyläjuhlaan"! :D Sitä ennen normiperjantai, ulkoiluu ja ulkoiluu..
Niin ja hyvää viikonvaihdetta kaikille!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Tänään tulikin yllätyslapsivapaa :) Äiti soitti aamulla, että saako muksu tulla heille yökylään. Viiden jälkeen saa kuulemma viedä :D

Melkein liikutuin tuosta pyynnöstä. On se vaan ihanaa, ettei aina itse ole se ns. hoitopaikkaa kinuava osapuoli. Tietää ainakin, että äiti on mielellään pojan kanssa :)

Kohta bussilla isomummon luokse kahvittelemaan ja varmaan parit kirpparit pitäis kans kiertää. Ties vaikka pääsis rantaankin käväisemään.

Yhteistyössä