Minun lapsuudesta ei ole olemassa kun ristiäiskuva ja siinä olen äitini sylissä seurakuntatalolla JONOSSA kun lapsia kastetaan liukuhihnalta. Silloin ei tavallisissa perheissä ollut kameroita, eli eipä ole kuvaa.
mul ei oo muita koneella : / vauvana näytin kuulemma ihan Kim Jong-ililtä tuossa kuvassa ei kyl kauheesti oo yhdennäköisyyttä. Todellisuudessa erittäin vinot silmät ja samanlainen letti.
Isäni tuhosi ne kaikki saatuaan tietää, että odotin 18-vuotiaana esikoistani avioliiton ulkopuolella enkä suostunut aborttiin, vaikka isäni hakkasi minut.
Tässä yksi harvoista kuvista mitä tällä uudella tietokoneella on. Minä ja siskoni tuossa. Ei ole sellaisia kuvia tällä tietokoneella, jossa olisin yksinäni.
Mie ja äiti, joskus vuonna 1978. :heart: Tänä vuonna tuli äitini pois menosta kuluneeksi 27vuotta, ja ne vähäiset mutta rakkaat muistot ovat juuri näissä kuvissa.
Tässä on yksi todella epäselvä kuva minusta. Tai siis oikeasti on tarkka kuva, mutta tietokoneella oleva on epätarkka. No näkyy joka tapauksessa minun alkuperäinen hiusvärini tässä.