OLen tullut siihen tulokseen, että minulle kaikkein järkevin valinta olisi lapsen hankinta

[QUOTE="vieras";26676799]Tulee ne riskit kaksoisraskaudenkin kohdalla jo.[/QUOTE]

Mutta eivät niin suurina/merkittävinä. Itse synnyin 17 päivää etuajassa ja painoin yli 3 kg, sisareni reilut 2 kg. Serkkuni syntyivät 16 päivää etuajassa, painoivat toinen vajaat 3 kg ja toinen noin 2,5 kg. Äitini mummon kaksosista toinen syntyi kuolleena, tosin silloin oli muutenkin lapsikuolleisuus suurta silloin 1930-luvulla. Äitini serkun kaksoset ovat terveitä, en tiedä minkä kokoisina syntyivät. Äitini suvussa on myös joskus 1900-luvun alussa syntyneitä kaksosia, täysin terveinä ovat syntyneet. Tuo äitini setä on tietääkseni ainoa, joka on kuollut raskausajan ongelmiina.

AKAATTI Onks noi totta mitä Anatolia kirjotti tonne aikasemmin?? Mitä sä oot tänne kirjotellut :O Hakkaat päätä seinään jne
Ei ole. En ole koskaan viillellyt itseäni, ellei sitä lasketa, että heinäkuun 20. päivä vuonna 2002 tein kokeilunhalusta muutaman viillon käteeni ihan uteliaisuudesta, eivätkä edes olleet mitää varsinaisia viiltoja. Siitä ei ole juurikaan jäänyt edes arpea.

Aurinkolasit rikoin ja silloin se lasin reuna viilsi vahingossa kättäni (en alkuun edes huomannut sitä) ja nekin rikoin vain sen vuoksi, että minua oli monta päivää haukuttu niistä aurinkolasien käytöstä, vaikka olin varmaan miljoona kertaa käskenyt olla puuttumatta siihen asiaan. Enkä edes käyttänyt niitä aurinkolaseja usein. Päätäni en hakkaa seinään. Johan olisi pää aivan lommolla, jos tuollaista harrastaisi. Mustelmia olen joskus tehnyt itselleni, koska ne ovat kauniita mielestäni. Mutta niidenkin tekemisiin menee sen verran paljon aikaa, ettei useinkaan jaksa. Lisäksi näin kesäaikaan ei edes viitsi, kun ihmiset leimaavat heti väkivallan uhriksi jos sellaista näkisivät.

"Lopettivat valittamisen vasta siinä vaiheessa, kun olin hajottanut puhelimen kortin sekä uhkasin tappaa itseni hirttämällä vyöllä itseni."

"myös se auttaa jos ottaa veitsen käteen ja alkaa viiltää itseään sillä veitsellä. Silloin menevät "paniikkiin" ja lopettavat sen valituksen ja tappelun."

Tasapainoista, juu. Linkki ketjuun löytyy tuosta ylempää.

• Tykkää
Reactions: Jennan unelma
I know
Alkuperäinen kirjoittaja näin äitini kertoi;26676792:
Kyllä sitä vaan ollaan keski-ikäisiä jo lähempänä 4-kymmentä. Vai ootteko te ikuisia nuoria?
Yäällä ikää 57 ja sitä samaa keski-ikää, ei vielä vanhus vai mikä se oli se välimuoto.
Niin? Akaattihan EI ole lähempänä neljääkymmentä. Mistä tuon 57 keksit?

I know
"Lopettivat valittamisen vasta siinä vaiheessa, kun olin hajottanut puhelimen kortin sekä uhkasin tappaa itseni hirttämällä vyöllä itseni."

"myös se auttaa jos ottaa veitsen käteen ja alkaa viiltää itseään sillä veitsellä. Silloin menevät "paniikkiin" ja lopettavat sen valituksen ja tappelun."

Juu ja mä muistan sen ketjun, jossa kertoi, että pitää mustelmia kauniina. Siitäkin tuli "megaketju".

"vierailija"
Muuhun ottamatta kantaa voin kertoa että itsellä on "helpot kaksoset". Nukkuivat yönsä hyvin,söivät rintaa ja olivat hyvällä tuulella. Yksinhuoltajaksi jäin kun mies lähti matkoihinsa kaksosten ollessa 2kk ikäisiä. Mitään ongelmia ei vielä ole ollut. Teinikin olin silloin. Lapset nyt lähdössä yläasteelle hyvin todistuksin :)

:O :'( en mä jaksanu lukee noita ketjuja... Mä oon järkyttynyt...voi laps raukkaa jos semmonen tulee.. Jos mustelmat on niin ihania niin teetkö sille lapselle niitä??

• Tykkää
Deleted member 70007
[QUOTE="hhh";26676940]anatolia:

MEE NUKKUMAAN!

älä vaivaa enää pientä sievää päätäs tällä =)[/QUOTE]

Joku muu taitaa vaivata pientä päätään tällä hieman liikaa...

:O :'( en mä jaksanu lukee noita ketjuja... Mä oon järkyttynyt...voi laps raukkaa jos semmonen tulee.. Jos mustelmat on niin ihania niin teetkö sille lapselle niitä??
En minä lapselle mitään tekisi. En laittaisi lapselle korvakorujakaan ellei lapsi itse haluaisi. En nyt ymmärrä miten itselleen tekemät mustelmat liittyvät lapseen. Moni ottaa tatuointeja ITSELLEEN eikä sitä paheksuta. Mustelmat paranevat, tatuoinnit eivät.

En minä lapselle mitään tekisi. En laittaisi lapselle korvakorujakaan ellei lapsi itse haluaisi. En nyt ymmärrä miten itselleen tekemät mustelmat liittyvät lapseen. Moni ottaa tatuointeja ITSELLEEN eikä sitä paheksuta. Mustelmat paranevat, tatuoinnit eivät.
No, hyvä ettet tekisi!!! Mut kuullostaako sun mielestä normaalilta et ittelle tekee mustelmia kun ne ovat niin kauniita?!?

• Tykkää
ok
Vauva-aika oli mun mielestä helpointa, ja se on hetkessä ohi.. siitä ne hankalemmat ajat alkaa. Lapsen kanssa tarvitsee kyllä sellaisia ihmissuhdetaitoja ja elämäntaitoja, että kannattaa miettiä, miten voisit niitä nyt etukäteen hankkia. Jos sulla loppuu lapsen kiukutellessa hermot ja jaksaminen, niin miten sä osaat siitä tilanteesta mennä järkevästi eteenpäin, kun aikuisten kanssakaan et osaa? Aikuisten, jotka eivät ole sinusta jatkuvasti riippuvaisia - toisin kuin lapsi.

• Tykkää
"ellinoora"
En tiedä mitä ajatella.Olet jotenkin todella erikoinen ihminen.Toivon todella,että ymmärrät ettet ole kunnossa.Sinun aurinkolasiketjusi ja mustelmien teko juttusi ovat ihan sairaita.En kirjoita tuomitakseni sinua,mutta kyllä sinun apua pitää saada.Juttusi eivät ole normaalin aikuisen ihmisen juttuja.Lapsen saamisesta ajattelet eniten rahallista hyötyä ja olet jo valmiiksi miettinyt sektiota ja pulloruokintaa.Olet aivan väärin perustein "hankkimassa" lasta.Toivon todella,että saat apua ongelmiisi ja ettet last saisi.Sinun lähtökohtasi ovat vain totaalisen väärät.Etkä voi pientä ihmistä hoitaa,kun et pysty edes itseäsi hoitamaan kuntoon.Sydämeni pohjasta toivon sinulle kaikkea hyvää,mutta en toivo sinulle lasta.

• Tykkää

Yhteistyössä